US Open

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

trippelhej skrev:Gick det så dåligt för han?.

Dålig stil om det är sant.
+10 på 16 hål så det får vi kalla dåligt.
Men aldrig brytaronddåligt...


Sent from my iPhone using Tapatalk
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Bild

Knä och nacke är anledningen enligt Twitter.


Sent from my iPhone using Tapatalk
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Oakmont kommer nog snart att bli monstret som alla pratar om, eftermiddagen och morgondagen ska bli väldigt intressant att se!
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Just nu är det grym golf! Jag älskar majors!
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Tråkigt att se Westwoods start, han jag hoppas på lite extra just nu!
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Sättet Landry och Lowry börjar gör att detta är öppet för ungefär allt och alla....
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Om inte USGA var avskydda nog efter den tävling så sätter de pricken över i genom att KANSKE ge DJ plikt.

Frågan är vad som är värst - att de tittar om på ett beslut som han redan fått godkänt på av en domare. Eller att de informerar DJ 6 hål senare om att han kan komma att få ett pliktslag.Eller det faktum att de väljer att (av en fenomenalt korkad anledning) ta beslutet först efter rundan. Eller det faktum att de faktiskt frågar DJ om detaljer om incidenten mitt under pågående sista rond i US Open när han leder densamma.

Så just nu ligger DJ delad 1:a - men han kan också ligga tvåa. Det är det ingen som vet.... Hur bra hade det funkat i en annan idrott?


Sent from my iPhone using Tapatalk
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Rättvisan segrade och Dustin var extremt imponerande sista 9 - klockan 06.15 ringer klockan imorgon bitti...
Erikxson
Inlägg: 1061
Blev medlem: 16 maj 2014, 22:49
Ort: Golf Uppsala

Erikxson skrev:Jag tror att DJ kan slå till i helgen..
Told ya so
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g
Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41"
Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0
Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M
Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500
HCP: 3-ish :roll:
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP skrev:Om inte USGA var avskydda nog efter den tävling så sätter de pricken över i genom att KANSKE ge DJ plikt.

Frågan är vad som är värst - att de tittar om på ett beslut som han redan fått godkänt på av en domare. Eller att de informerar DJ 6 hål senare om att han kan komma att få ett pliktslag.Eller det faktum att de väljer att (av en fenomenalt korkad anledning) ta beslutet först efter rundan. Eller det faktum att de faktiskt frågar DJ om detaljer om incidenten mitt under pågående sista rond i US Open när han leder densamma.

Så just nu ligger DJ delad 1:a - men han kan också ligga tvåa. Det är det ingen som vet.... Hur bra hade det funkat i en annan idrott?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har sett en video nu och bollen rör sig när han sätter ner klubban för att slå putten. Vet inte vad reglerna säger men bollen låg ju helt still innan han satte ner klubban?
Skriv svar