Cmores sändningar

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
Anders
Inlägg: 225
Blev medlem: 11 maj 2014, 10:54
Kontakt:

MaxP skrev:Passande nog fick jag möjlighet att sitta och käka lunch med Mats Hallberg idag på PGA Teaching Summit, en mycket trevlig och gemytlig herre att vara kring.
Det kan jag föreställa mig, att han låter sympatisk då han kommenterar är ju bara förnamnet.
Hur ett äpple klarar en vinter i bagen med mera
http://andersgolf.blogspot.se/
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Instämmer om stelheten i studion. Tjejen som håller i studiobiten verkar oerfaren och jag är osäker på varför hon är med?
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Sandstream skrev:Instämmer om stelheten i studion. Tjejen som håller i studiobiten verkar oerfaren och jag är osäker på varför hon är med?
Jag har missat studion praktiskt taget helt, åtminstone har jag aldrig sett någon kvinna vara med. Men jag tänker som resterande gånger i sport så får ju kvinnorna ofta bara en roll.
Anders
Inlägg: 225
Blev medlem: 11 maj 2014, 10:54
Kontakt:

MaxP skrev:
Sandstream skrev:Instämmer om stelheten i studion. Tjejen som håller i studiobiten verkar oerfaren och jag är osäker på varför hon är med?
Jag har missat studion praktiskt taget helt, åtminstone har jag aldrig sett någon kvinna vara med. Men jag tänker som resterande gånger i sport så får ju kvinnorna ofta bara en roll.
Jag har sett studion med kvinnan, och det finns inget skäl att tro att det skall vara annorlunda här. Snarare tvärt om. Amanda Balionis ger intryck av att vara betydligt bättre påläst. Vad hette hon i Svensk Golf för tiotalet år sen? Fager-nånting?
Hur ett äpple klarar en vinter i bagen med mera
http://andersgolf.blogspot.se/
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Anders skrev:
MaxP skrev:
Sandstream skrev:Instämmer om stelheten i studion. Tjejen som håller i studiobiten verkar oerfaren och jag är osäker på varför hon är med?
Jag har missat studion praktiskt taget helt, åtminstone har jag aldrig sett någon kvinna vara med. Men jag tänker som resterande gånger i sport så får ju kvinnorna ofta bara en roll.
Jag har sett studion med kvinnan, och det finns inget skäl att tro att det skall vara annorlunda här. Snarare tvärt om. Amanda Balionis ger intryck av att vara betydligt bättre påläst. Vad hette hon i Svensk Golf för tiotalet år sen? Fager-nånting?
Borde ju finnas hur många duktiga tjejer som helst med genuint golfintresse att sätta som studiovärd.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4690
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Kommentator, expert och programledare verkar vara de tre rollerna...


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Användarens profilbild
StefanL
Inlägg: 755
Blev medlem: 17 feb 2016, 20:26
Ort: Ludvika
Kontakt:

en sak jag saknar med Cmore är att ställa kvaliteten, som man kan göra på Viaplay om man har sämre uppkoppling.
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
Användarens profilbild
Hollowind
Inlägg: 792
Blev medlem: 18 jan 2015, 14:09
Ort: Göteborg (St Jörgen)

Getinthehole skrev:
Sandstream skrev:Borde ju finnas hur många duktiga tjejer som helst med genuint golfintresse att sätta som studiovärd.
Vet inte riktigt hennes golfbakgrund, men helt okunnig verkar hon inte. Tycker det blir bättre för varje sändning. Ingen av dom har någon tv-produktion i sin bakgrund utan är ju gamla golfare. Klart det tar tid. Wille och dom har trots allt suttit på Viaplay ett bra tag innan detta med. Var inte direkt några proffs när dom började heller.
Tror också det främst är nervositet som ligger bakom hennes stelhet.
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Vi får se. Hoppas det blir bättre :)
Pär
Inlägg: 127
Blev medlem: 23 jul 2015, 09:20

Är det värt 99kr i månaden?
Tycker 149 kr i månaden för viasat golf är lite för mkt.
Fördelen med pga touren är att sändningarna på sena kvällen är fördelaktig då man faktiskt har tid att titta då. Mitt på dagen är det ofta annat som man dka göra.
Skriv svar