Cmores sändningar

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

I veckan drar sändningarna igång!

Vad har ni för förväntningar?

Något jag hoppas på är att studion är alert och engagerar tittare genom sociala medier. Att man kan twittra direkt med dem i studion. Att de arrangerar tävlingar på Facebook. Är aktiva på instagram...

Vad förväntar ni er?
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

OK, någon som kommer sitta uppe 23.45 ikväll och kolla?
Jag kommer nog sitta en timme iaf..
Användarens profilbild
Stoltpappa
Inlägg: 52
Blev medlem: 01 jul 2014, 18:02
Ort: Enköping

Japp, en stund kommer jag sitta och kika iallafall.
Den ända trösten nu när driving rangen är stängd...
Järn: Mizuno JPX 850 5-P Wedgar: Titleist Vokey Oil Can 52° och en Titleist Vokey 56°
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Jag orkar då inte i natt men hör gärna vad ni tycker. Därtill håller jag
Med dig Johan, mycket aktivitet i sociala medier osv vore kul! Lite modernare kort och gott!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
Hollowind
Inlägg: 792
Blev medlem: 18 jan 2015, 14:09
Ort: Göteborg (St Jörgen)

Reggade 99kr/mån-kontot nu och drog igång streamen. Spelaren verkar laggfri och bra, vilket inte är så självklart som man kunde tycka att det borde vara 2016. Gällande produktion och dylikt får jag återkomma längre fram :)
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Vad jag förstått på sociala medier så är första intrycket av C-More mycket bra - håller ni med?
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Jag kollade under cirka en timme och den var helt ok.
Något nervöst och stakande ibland men det är ju inte så konstigt.
Ser stor potential för det här konceptet!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Användarens profilbild
Hollowind
Inlägg: 792
Blev medlem: 18 jan 2015, 14:09
Ort: Göteborg (St Jörgen)

Kemin mellan kommentatorerna är inte helt hundra (än), men det blir nog bättre. Ibland blir det lite awkward när den ene rättar den andre eller så, men det är nog lite nerver såhär i början kan jag tänka mig.
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
Mikeryder
Inlägg: 57
Blev medlem: 06 apr 2015, 18:28

Ska man fokusera på det tekniska (självklart :p) så är cmore typ tusen gång stabilare på Chromecast för mig än viaplay. Så många ser inte mycket fotboll men när det är stormatcher så nog fn ska spelaren stanna. Samma med golfen var det, stoppade upp ibland eller körde superdålig kvalitet en lång stund. Cmore är klockren! Hade inte koll på att majors går på viasat, det var ju inte sådär jättekul när man sagt upp det. Aja, får se hur det blir. :)

trevlig helg alla golfsugna!
Driver: Titleist 915D2 10,5° Stiff FW: 915F 15° stiff Hybrid: 816H1 19° stiff Järn: 716 AP2 5-pw, 4i T-MB KBS Tour Wedgar: Titleist SM6 50°,54°,58° Putter: Ping Vault Anser 2 Slate.
Jurra
Inlägg: 53
Blev medlem: 06 jan 2016, 18:15

Tycker Cmore gör det bra, är dock mer osäker på vad jag tycker om de amerikanska tv-bolagen. Jag är inte direkt intresserad av att se Phil Mickelson när han är helt borta från tätstriden. Ser hellre vad som händer i toppen även från de som inte är "kända" namn. Nu i helgen var det ju även någon form av kärleksförklaring till hål 16 och vi fick se allt. Så intresserad är jag inte av det hålet, ser gärna andra hål.
Twitter: @Jurra
Golfklubb: Glasrikets GK
Skriv svar