Nordea Masters-tråden

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Någon som hittar en leaderboard på http://nordeamasters.se/ ?

Hittar bara den här på ETs hemsida:
http://www.europeantour.com/europeantou ... index.html
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Kul att mycket blågult ligger med i toppen - håller med tidigare talare om att Kinhult speciellt vore roligt att se segra.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Noréns uppställning? Jag tänker på att han har händerna så framskjutet...


Bild


Skickas från min iPhone via Tapatalk
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Vad är det för slag han ska slå? Därtill ska det nämnas att kortet är ur en vinkel som får det att se ut värre än vad det egentligen är.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Lite roligt för den intresserade att David Lingmerth slängde i en 65a på andra varvet på The Memorial idag. Leder i klubbhuset med andra ord!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
Hollowind
Inlägg: 792
Blev medlem: 18 jan 2015, 14:09
Ort: Göteborg (St Jörgen)

MaxP skrev:Därtill ska det nämnas att kortet är ur en vinkel som får det att se ut värre än vad det egentligen är.
Om vi pratar att händerna ser ut att vara långt höger från centrum av kroppen, från betraktarens vinkel, skulle jag säga att fotografens vinkel snarare förmildrar det. Ju längre åt höger fotografen skulle gå, desto svårare skulle det vara att se händernas förskjutning.
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Hollowind skrev:
MaxP skrev:Därtill ska det nämnas att kortet är ur en vinkel som får det att se ut värre än vad det egentligen är.
Om vi pratar att händerna ser ut att vara långt höger från centrum av kroppen, från betraktarens vinkel, skulle jag säga att fotografens vinkel snarare förmildrar det. Ju längre åt höger fotografen skulle gå, desto svårare skulle det vara att se händernas förskjutning.
Är det verkligen så? Jag upplever ofta att en sak som forwardpress förvärras från båda sidor när jag inte ser en elev framifrån.. Är det skillnad på foto och ens egna ögon?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP skrev:Är det verkligen så? Jag upplever ofta att en sak som forwardpress förvärras från båda sidor när jag inte ser en elev framifrån.. Är det skillnad på foto och ens egna ögon?
Det första är 2D och det andra 3D så ja, skillnaden är enorm :)

De pratade om Noréns forward press i sändningen och sa att han jobbar med en tränare som vill ha det så.

Trist att Kinhult rasade i dag :(
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Kompisens första tävling som caddie på Europa Touren slutade med en delad 33:e plats :)
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Grymt närspel av Alex. E dit jag siktar att få mitt närspel ;) Höga mål is the shit.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Skriv svar