Vad har du i bagen?

Här snackar vi allmänt om golf...
Davva89
Inlägg: 38
Blev medlem: 31 aug 2017, 09:13

Vad för något har du alltid med dig i bagen? Då men jag inte klubborna utan vad du har i fickorna? Är det kanske den där näsduken som din partner gav dig när du låg förkyld efter att spelat en 36a en regnig höstdag? Eller är det kanske ett rör med vätskeersättande? Skriv vad ni har för grejer som alltid följer med i bagen :)

Själv har jag alltid med mig polletter till en gammal range maskin som jag inte sett på 4-5 år. Sen har jag även en stadiumpåse full med peggar trots att jag bara kör evighetspeg idag Bild

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
Klubbor
Järn: Callaway X Hot A-5
Järn: Callaway X Hot PRO 4-3
Hybrid: Callaway X Hot PRO 18°
Driver: Callaway Big Bertha Alpha 815 Double Black Diamond
Wedge: Solid Elite 56° Callaway X-series 52°
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Davva89 skrev:Vad för något har du alltid med dig i bagen? Då men jag inte klubborna utan vad du har i fickorna? Är det kanske den där näsduken som din partner gav dig när du låg förkyld efter att spelat en 36a en regnig höstdag? Eller är det kanske ett rör med vätskeersättande? Skriv vad ni har för grejer som alltid följer med i bagen :)

Själv har jag alltid med mig polletter till en gammal range maskin som jag inte sett på 4-5 år. Sen har jag även en stadiumpåse full med peggar trots att jag bara kör evighetspeg idag Bild

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
Golfbollar? :lol:
En sak som ALDRIG lämnar min golfbag är ett regnställ, är ett av dem använt lägger jag alltid tillbaka ett nytt.
Davva89
Inlägg: 38
Blev medlem: 31 aug 2017, 09:13

Dom räkna jag som självklarhet ;) en kompis till mig glömde dock sina bollar i sin träningsbag. Som tur var hade han en kvar och den lyckades följa med hela rundan runt så han var nöjd ;) regnställ å paraply åker alltid med i bilen för att packas om det behövs i bagen när jag anländer :)
MaxP skrev:
Davva89 skrev:Vad för något har du alltid med dig i bagen? Då men jag inte klubborna utan vad du har i fickorna? Är det kanske den där näsduken som din partner gav dig när du låg förkyld efter att spelat en 36a en regnig höstdag? Eller är det kanske ett rör med vätskeersättande? Skriv vad ni har för grejer som alltid följer med i bagen :)

Själv har jag alltid med mig polletter till en gammal range maskin som jag inte sett på 4-5 år. Sen har jag även en stadiumpåse full med peggar trots att jag bara kör evighetspeg idag Bild

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
Golfbollar? Bild
En sak som ALDRIG lämnar min golfbag är ett regnställ, är ett av dem använt lägger jag alltid tillbaka ett nytt.
Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
Klubbor
Järn: Callaway X Hot A-5
Järn: Callaway X Hot PRO 4-3
Hybrid: Callaway X Hot PRO 18°
Driver: Callaway Big Bertha Alpha 815 Double Black Diamond
Wedge: Solid Elite 56° Callaway X-series 52°
Skriv svar