Golfkompis

Här snackar vi allmänt om golf...
alfgot
Inlägg: 5
Blev medlem: 17 aug 2017, 16:54

Letar folk som gärna spelar på Sundsta utanför Norrtälje. Jag är skiftarbetare så kan spela alla dagar i veckan vid olika tider. Jag har runt 25 i handicap.
Mathias
Inlägg: 2
Blev medlem: 19 maj 2020, 13:25
Ort: Stockholm

Söker efter lite fler att lira med på Ågesta GK i Stockholm. Jag är 28 år och har runt 8 i hcp, tillgänglig mestadels kvällar/eftermiddagar och helger!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Mathias skrev:Söker efter lite fler att lira med på Ågesta GK i Stockholm. Jag är 28 år och har runt 8 i hcp, tillgänglig mestadels kvällar/eftermiddagar och helger!
Jag är också medlem på Ågesta så vi kan ta ett varv någon gång..


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Användarens profilbild
ola.ström
Inlägg: 15
Blev medlem: 02 jul 2020, 21:47
Ort: Gävle
Kontakt:

Söker lite jämnåriga att spela med runt Gävle/Sandviken.

Är 33 år, bor i Gävle och jobbar inom IT. Är medlem i Högbo (Sandviken), men spelar gärna på andra banor också. Har spelat golf av och till hela livet i stort sett pga en golftokig pappa och har idag hcp 15,6.

Insåg i år att golf är ju rätt kul efter att ha hållt uppe ett år och innan dess spelat otroligt sporadiskt.
Hemmaklubb: Högbo GK
HCP: 11.7
Användarens profilbild
daniel.hermansson
Inlägg: 44
Blev medlem: 10 apr 2019, 16:55
Kontakt:

ola.ström skrev: 25 jul 2020, 19:40 Söker lite jämnåriga att spela med runt Gävle/Sandviken.

Är 33 år, bor i Gävle och jobbar inom IT. Är medlem i Högbo (Sandviken), men spelar gärna på andra banor också. Har spelat golf av och till hela livet i stort sett pga en golftokig pappa och har idag hcp 15,6.

Insåg i år att golf är ju rätt kul efter att ha hållt uppe ett år och innan dess spelat otroligt sporadiskt.
Är 33-37 :roll: år, bor i Borlänge och jobbar inom IT. Spelar och är medlem på leråkern Dalsjö. Hcp 23 idag. Finns planer och förhoppningar om att besöka Högbo och/eller Hofors under säsongen (slutet på Augusti kanske är rimligt att tro att det blir av). Kanske kan du ställa upp som "local guide" om det passar?
Strävar mot att aldrig behöva slå ett tråkigt golfslag
Användarens profilbild
ola.ström
Inlägg: 15
Blev medlem: 02 jul 2020, 21:47
Ort: Gävle
Kontakt:

daniel.hermansson skrev:
ola.ström skrev: 25 jul 2020, 19:40 Söker lite jämnåriga att spela med runt Gävle/Sandviken.

Är 33 år, bor i Gävle och jobbar inom IT. Är medlem i Högbo (Sandviken), men spelar gärna på andra banor också. Har spelat golf av och till hela livet i stort sett pga en golftokig pappa och har idag hcp 15,6.

Insåg i år att golf är ju rätt kul efter att ha hållt uppe ett år och innan dess spelat otroligt sporadiskt.
Är 33-37 :roll: år, bor i Borlänge och jobbar inom IT. Spelar och är medlem på leråkern Dalsjö. Hcp 23 idag. Finns planer och förhoppningar om att besöka Högbo och/eller Hofors under säsongen (slutet på Augusti kanske är rimligt att tro att det blir av). Kanske kan du ställa upp som "local guide" om det passar?
Det tycker jag låter som en utmärkt idé. Känner Högbo bättre än Hofors, men har spelar där ett gäng gånger också.

Hojta om ni kommer hitåt så ser vi om kalendrarna klaffar Bild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Hemmaklubb: Högbo GK
HCP: 11.7
donballe
Inlägg: 240
Blev medlem: 26 mar 2015, 08:32

ola.ström skrev: 01 aug 2020, 11:09
daniel.hermansson skrev:
ola.ström skrev: 25 jul 2020, 19:40 Söker lite jämnåriga att spela med runt Gävle/Sandviken.

Är 33 år, bor i Gävle och jobbar inom IT. Är medlem i Högbo (Sandviken), men spelar gärna på andra banor också. Har spelat golf av och till hela livet i stort sett pga en golftokig pappa och har idag hcp 15,6.

Insåg i år att golf är ju rätt kul efter att ha hållt uppe ett år och innan dess spelat otroligt sporadiskt.
Är 33-37 :roll: år, bor i Borlänge och jobbar inom IT. Spelar och är medlem på leråkern Dalsjö. Hcp 23 idag. Finns planer och förhoppningar om att besöka Högbo och/eller Hofors under säsongen (slutet på Augusti kanske är rimligt att tro att det blir av). Kanske kan du ställa upp som "local guide" om det passar?
Det tycker jag låter som en utmärkt idé. Känner Högbo bättre än Hofors, men har spelar där ett gäng gånger också.

Hojta om ni kommer hitåt så ser vi om kalendrarna klaffar Bild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Jag kan hänga med på högbo om det funkar. :)
mattias.wiklund
Inlägg: 3
Blev medlem: 06 aug 2020, 14:16

Cjf skrev: 15 aug 2019, 04:49 Någon som vill spela i Malmötrakten?
Svarar på en gammal fråga - jag spelar gärna i Malmötrakten! 36 år, 16 hcp.

Ingen i mitt vanliga galleri av golfvänner kan spela denna helg så nu söker jag sällskap till en tidig morgonboll på lördag eller söndag (slår gärna ut ca 06:30-07:00 för att få ihop familjelivet). Har Burlöv som hemmabana men rör gärna på mig.
Nybbe
Inlägg: 1
Blev medlem: 14 jul 2023, 08:16

ola.ström skrev:Söker lite jämnåriga att spela med runt Gävle/Sandviken.

Är 33 år, bor i Gävle och jobbar inom IT. Är medlem i Högbo (Sandviken), men spelar gärna på andra banor också. Har spelat golf av och till hela livet i stort sett pga en golftokig pappa och har idag hcp 15,6.

Insåg i år att golf är ju rätt kul efter att ha hållt uppe ett år och innan dess spelat otroligt sporadiskt.
Tjena Ola,
Söker du fortfarande nån att spela med?
Jag heter Per och är ganska ofta i Gävle och hälsar på svärföräldrar. Bor i sthlm just nu men har tidigare bott några år i Gävle. Är 34 år, jobbar med ekonomi och har bara spelat i 3år. Har idag hpc 34 men går stabilt ner. Jag skulle gärna spela mer golf men känner inte många golfare i runt Gävle så jag går gärna en runda med dig.



Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Skriv svar