Saker som irriterar er på golfbanan/klubben

Här snackar vi allmänt om golf...
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Sandstream skrev:Klubbar som stänger reception, shop etc tidigare lite när de känner för det.

Skulle spela Kungsängen för ett tag sedan och behövde köpa regnhandskar. Det gick inte för shoppen hade stängt tidigare :(
Sen undrar Golfstore varför folk handlar på Dormy istället.
Been there. Done that. 8-)
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP skrev:
Sandstream skrev:Klubbar som stänger reception, shop etc tidigare lite när de känner för det.

Skulle spela Kungsängen för ett tag sedan och behövde köpa regnhandskar. Det gick inte för shoppen hade stängt tidigare :(
Sen undrar Golfstore varför folk handlar på Dormy istället.
Been there. Done that. 8-)
Jag kan förstå om det uppstår problem på en liten klubb med lite personal men på Golfstars "flaggskeppsklubb" ska det bara inte hända annat än i undantagsfall.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Sandstream skrev:
MaxP skrev:
Sandstream skrev:Klubbar som stänger reception, shop etc tidigare lite när de känner för det.

Skulle spela Kungsängen för ett tag sedan och behövde köpa regnhandskar. Det gick inte för shoppen hade stängt tidigare :(
Sen undrar Golfstore varför folk handlar på Dormy istället.
Been there. Done that. 8-)
Jag kan förstå om det uppstår problem på en liten klubb med lite personal men på Golfstars "flaggskeppsklubb" ska det bara inte hända annat än i undantagsfall.
+1 på den. Nuförtiden gör jag det inte av den enkla anledning som du beskriver här. Det räcker att missa en person så ger det negativa vibbar. Bättre att anpassa öppettiderna på ett smart sätt.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Nu kom jag på en!

Personer som ser hyrvagnar som avreageringsverktyg - jag får pensionera fem sex vagnar om året för att något stolpskott som hyrt dem tycker att det är fullständigt normal att sparka/slå på vagnen istället för sina egna saker.
Mikael316
Inlägg: 1299
Blev medlem: 23 jul 2015, 11:22
Ort: Eskilstuna

MaxP skrev:Nu kom jag på en!

Personer som ser hyrvagnar som avreageringsverktyg - jag får pensionera fem sex vagnar om året för att något stolpskott som hyrt dem tycker att det är fullständigt normal att sparka/slå på vagnen istället för sina egna saker.
Reagerar starkt mot folk som gör detta. Blir ju inte trevligt i bollen och de har ju uppenbart inte tillräckligt innanför pannbenet för att kunna resonera med.
Driver Wilson Staff D200
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa

https://magolfblogg.wordpress.com/
Skriv svar