Golfstars medlemspriser

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarvisningsbild
korben

04 okt 2018, 09:48

Sandstream skrev:
12 sep 2018, 10:11
Fick precis ett mail från Golfstar med ett erbjudande om rabatt på nästa års Play All (som blir Large nästa år).
Priset är helt okej men det finns ett par saker som gör att jag inte kommer att teckna något nytt medlemskap då jag spelar mest på Kungsängen.

1. Bunkrarna på Kings. De är ett skämt och måste åtgärdas till nästa år.
2. Rangen. Den har varit ett sorgebarn för Kungsängen och missköts under flera år.

Men det värsta står att läsa längst ner i mailet:
"Vi förbehåller oss rätten att såväl lägga till som att ta bort en eller ett par av banorna till säsongen 2019".

Skojar de? Vem vill betala in i förskott för att sen få veta att just deras bana inte längre ingår? :shock:
+1

Har flyttat från västerort till Nacka under sommaren och visst är det positivt att de säger "Du som mest spelar söder om city ska veta att vi arbetar extra hårt för att hitta nya samarbetsanläggningar just där.", men ovissheten kommer definitivt att göra att jag väntar med att förnya.
Hemmaklubb: Kungsängen (Golfstar Play All medlem)

Driver Ping G400 Max
3W TaylorMade SLDR
Irons Callaway Hot X2 3-PW (3-4 Hybrid)
Wedge Cleveland 52, Titleist SM6 58
Putter Odyssey Works #7 Versa

Hdcp: 14.5
Niklas

04 okt 2018, 10:11

korben skrev:
04 okt 2018, 09:48
Sandstream skrev:
12 sep 2018, 10:11
Fick precis ett mail från Golfstar med ett erbjudande om rabatt på nästa års Play All (som blir Large nästa år).
Priset är helt okej men det finns ett par saker som gör att jag inte kommer att teckna något nytt medlemskap då jag spelar mest på Kungsängen.

1. Bunkrarna på Kings. De är ett skämt och måste åtgärdas till nästa år.
2. Rangen. Den har varit ett sorgebarn för Kungsängen och missköts under flera år.

Men det värsta står att läsa längst ner i mailet:
"Vi förbehåller oss rätten att såväl lägga till som att ta bort en eller ett par av banorna till säsongen 2019".

Skojar de? Vem vill betala in i förskott för att sen få veta att just deras bana inte längre ingår? :shock:
+1

Har flyttat från västerort till Nacka under sommaren och visst är det positivt att de säger "Du som mest spelar söder om city ska veta att vi arbetar extra hårt för att hitta nya samarbetsanläggningar just där.", men ovissheten kommer definitivt att göra att jag väntar med att förnya.
Det har kommit ett nytt mail med en bekräftelse på vilka banor som kommer vara definitivt tillgängliga 2019. Eftersom jag bor i Bromma så är Golfstar bäst för mig, men hade jag bott söder om stan hade jag kollat runt.
Hcp: ~14 Klubb: Kungsängen GK (Golfstar Play All)
Skriv svar