Friskvårdsbidrag

Här snackar vi allmänt om golf...
Enannantanke
Inlägg: 292
Blev medlem: 29 mar 2017, 04:58

Johan, innebär uppdelningen av spelavgift och medlemskapsavgift att jag nu kan bli medlem i klubben för 495?
Driver: G30
FW3: Ping i20
Hybrider 3 + 4: Ping i20
Järn: Sterling 5-PW
Wedgar: Wilson FG tour 50, 55, 60
Putter: Ping Anser 2
Hcp: 7,7 (8,2)
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Enannantanke skrev:Johan, innebär uppdelningen av spelavgift och medlemskapsavgift att jag nu kan bli medlem i klubben för 495?
Ja, men vi kommer inte sälja medlemskap i klubbar separat. Du kommer enbart att kunna köpa ett medlemskap i en av de associerade klubbarna inom GolfStar förutsatt att du köpt en spelrättighet (Play All/Play 6 osv.)

Hur tänker du?
Enannantanke
Inlägg: 292
Blev medlem: 29 mar 2017, 04:58

JohanAdministratör skrev:
Enannantanke skrev:Johan, innebär uppdelningen av spelavgift och medlemskapsavgift att jag nu kan bli medlem i klubben för 495?
Ja, men vi kommer inte sälja medlemskap i klubbar separat. Du kommer enbart att kunna köpa ett medlemskap i en av de associerade klubbarna inom GolfStar förutsatt att du köpt en spelrättighet (Play All/Play 6 osv.)

Hur tänker du?
Jag vill vara medlem i min klubb utan att inneha spelrätt eller få greenfees via greenfeemedlem skåpet. Bara för att kunna spela KM. Det är värt 495 för mig, men inte 2000 :)
Driver: G30
FW3: Ping i20
Hybrider 3 + 4: Ping i20
Järn: Sterling 5-PW
Wedgar: Wilson FG tour 50, 55, 60
Putter: Ping Anser 2
Hcp: 7,7 (8,2)
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Enannantanke skrev:
JohanAdministratör skrev:
Enannantanke skrev:Johan, innebär uppdelningen av spelavgift och medlemskapsavgift att jag nu kan bli medlem i klubben för 495?
Ja, men vi kommer inte sälja medlemskap i klubbar separat. Du kommer enbart att kunna köpa ett medlemskap i en av de associerade klubbarna inom GolfStar förutsatt att du köpt en spelrättighet (Play All/Play 6 osv.)

Hur tänker du?
Jag vill vara medlem i min klubb utan att inneha spelrätt eller få greenfees via greenfeemedlem skåpet. Bara för att kunna spela KM. Det är värt 495 för mig, men inte 2000 :)
Aha, om jag förstått det rätt så går det bra så länge du köper någon form av spelrätt via GolfStar. Du kan alltså köpa ett Play 6 och sedan välja medlemskap i 3 olika klubbar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Enannantanke
Inlägg: 292
Blev medlem: 29 mar 2017, 04:58

Fast det är ju det jag inte vill göra :(. Nåja, får väl hoppa över KM i år då.
Driver: G30
FW3: Ping i20
Hybrider 3 + 4: Ping i20
Järn: Sterling 5-PW
Wedgar: Wilson FG tour 50, 55, 60
Putter: Ping Anser 2
Hcp: 7,7 (8,2)
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Enannantanke skrev:Fast det är ju det jag inte vill göra :(. Nåja, får väl hoppa över KM i år då.
Det kan vara värt att dubbelkolla. Kan ju faktiskt vara så att klubbarna säljer medlemskap direkt. Men är lite osäker.
Skriv svar