Dustin Johnson tar en timeout

Här snackar vi allmänt om golf...
Anders
Inlägg: 225
Blev medlem: 11 maj 2014, 10:54
Kontakt:

Har aldrig kommit i kontakt med kokain, har det någon inverkan på spelet om man snortar dagen innan tävling? Enda drog jag testat är alkohol och det har banne mig ingen positiv inverkan på spelet.
Hur ett äpple klarar en vinter i bagen med mera
http://andersgolf.blogspot.se/
Användarens profilbild
Jocke
Inlägg: 108
Blev medlem: 04 jun 2014, 13:43
Ort: Sollentuna

Anders skrev:Har aldrig kommit i kontakt med kokain, har det någon inverkan på spelet om man snortar dagen innan tävling? Enda drog jag testat är alkohol och det har banne mig ingen positiv inverkan på spelet.
Ruset med kokain försvinner relativt snabbt. Så nej, har han bara snortat kokain dagen innan så ska det inte ha någon inverkan på spelet dagen efter.
trippelhej
Inlägg: 532
Blev medlem: 19 maj 2014, 14:16

Sandstream skrev: Har faktiskt svårt att förstå hur man kan vara negativt inställd till att ett företag utvecklar nya produkter?
Enligt mig är dom bara ute efter pengar. Jag bytte järnset i början av säsongen och kan väl inte direkt säga att de nya var fruktansvärt bättre än mina från 2000. Visst är det skillnad men på 13 år så vet jag inte om det är så mycket. Har väldigt svårt att Taylormades 5-6 drivers på ett år har ändrat fruktansvärt mycket.

Det enda som händer när det kommer klubbor som gör att man slår längre är att banorna blir längre...ser inte emot att par 3or 2050 är 500m.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Sandstream skrev:Tur att andra branscher inte är lika konservativa. Då hade vi suttit med varsin 486:a och telefonmodem och tyckt att SGF inte behövde gå snabbare. Vad gör det om en sida tar 11 istället för 10 sekunder att ladda :lol:

Har faktiskt svårt att förstå hur man kan vara negativt inställd till att ett företag utvecklar nya produkter?
Den liknelsen faller ju lite på att det främst inte finns någon som begränsar vad som är godkänt att ha i ex ett modem. Men även om vi ser till mängd personer som det utvecklas för är ju modem-användare betydligt fler.

Jag har inget emot att det utvecklas och släpps nytt - faktum är att jag älskar det. Men sättet som TM gör det på är fel och bygger allt för ofta på falsk marknadsföring.

Angående alkohol är ju detta en drog klassificerad som doping enligt R&A.
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Jag skapade en egen tråd om TMs produktsläpp så DJ inte glöms bort :lol:

http://svensktgolfforum.se/viewtopic.php?f=15&t=338
Skriv svar