Henrik Stensons sommarprat 2014

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Nu har jag lyssnat på Henrik Stensons sommarprat i P1 och det är 45 minuter (utan musik) som jag aldrig får tillbaka :(

Stelare människa får man leta efter. Okej, han läser direkt från ett halvdassigt manus med noll inlevelse men när han en bit in i programmet säger något i stil med "Som ni säkert märkt är humorn viktigt i mitt liv" känner man sig tvungen att spola tillbaka och kontrollera så att man hörde rätt?!. Humor? Henrik får ju en nyhetsuppläsare i Aktuellt att framstå som helt crazy... :lol:

Vi får veta att golf är svårt, att det krävs mycket träning för att bli bra, att han reser 30 veckor om året och att det är bra att bo i USA. God dag yxskaft! :roll:

Ni som lyssnat, vad tyckte ni?

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/40 ... ramid=2071

EDIT: Jag hade förväntat mig mer insideinfo från tourerna, hur psykar man Tiger, är Phil så trevlig som han verkar, hur mycket tjänar hans caddy osv osv.
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Lyssnade på det när det gick å tyckte de va helt ok. Men visst låter han träig d gör han.

Dock kul story om när "den tjocka gubben förstörde min keps".
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Användarens profilbild
Jocke
Inlägg: 108
Blev medlem: 04 jun 2014, 13:43
Ort: Sollentuna

Bild
obe
Inlägg: 133
Blev medlem: 04 jul 2014, 09:39

Han är en rolig typ, men inte sån som är det från manus. Rätt segt sommarprat faktiskt.

Roliga sommarprat i år som jag kan rekommendera är Per Fritzell och Jesper Rönndahl.
Nytt på bloggen: Slå 20 meter längre på en vinter

Ping G25 10.5 TFC 189D Tour S
Callaway X Hot 3Deep 14.5 PX 6.0
Taylor Made 11 Hybrid 3-18 Aldila RIP 65 S
Mizuno JPX EZ Forged XP105 S
Cleveland CG15 50, 54, 58
Odyssey White Hot Pro #2
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4704
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Ja det var väldigt stelt...
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Tycker det följer alla sommarprat jag har lyssnat på, lite personligt men aldrig i närheten av det man hade velat höra. Precis som Sandstream säger, godbitarna från tourerna etc. är ju anledningen till att det skulle bli intressant.
Skriv svar