Stenson!!!!

Här snackar vi allmänt om golf...
NiclasF
Inlägg: 6
Blev medlem: 20 aug 2014, 11:23

Seriöst!! Vad FAAAAAN HÄNDER!!!! Hur är det möjligt med denna kollaps??? Jag gick på 75 slag på bro hof, stadium course idag och jag är amatör, spelar för skojs skull, får inga miljon belopp för att utöva golf. Hade han vart anställd så hade han fått sparken. Det ska inte va möjligt att underprestera så här på denna nivå. RÄTTA mig om jag har fel// frustrerad
trippelhej
Inlägg: 532
Blev medlem: 19 maj 2014, 14:16

Nu har jag inte spelat banorna men jag kan säga säkert att jämföra din sällskapsrunda med tävlingen och banan stenson spelar är fel. Jag tror knappast han tappar all crew och sponsor heller.

Jag har svårt att tro att du spelar 75 och under varje gång heller.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Ja jäklar. Nu är det någon som minsann inte förstår sig på golfen och psykologin.


Sent from my iPhone using Tapatalk
NiclasF
Inlägg: 6
Blev medlem: 20 aug 2014, 11:23

Det är klart som fan att jag inte går på 75 slag varje runda!!! Trots allt är detta vad dom gör varje vecka och det är trots allt deras jobb och även ni som ifrågasätter mitt argument måste tycka att hans prestation är under alla mått. När sist kollade ni på viasat och såg någon ligga 7 över efter 16 hål som gick -7 dagen innan??
NiclasF
Inlägg: 6
Blev medlem: 20 aug 2014, 11:23

PS. Det va en tävling och vem har nämnt något om att tappa sponsorer mm??
Greenguy
Inlägg: 20
Blev medlem: 14 aug 2014, 19:24

En bana som är uppsatt för proffs på tävling är skåklart, 50ggr svårare än Brohof på en vanlig dag.
Bara när man sköter en bana och preppar den lite för någon tävling skjuter klubben proffs, som normalt ligger på låga 70, över 80 ibland. Så det är väldigt mycket svårare.

Men!