Fonter och ikoner etc

Här snackar vi allmänt om golf...
Hackaren
Inlägg: 11
Blev medlem: 11 maj 2014, 16:57

Hej!

Jag sitter vid en 20-tumsskärm, men när jag går till index på detta forum ser jag bara fyra rader. Resten är onödig grafik och onödig utfyllnad. På de flesta andra fora ser man c:a 20 rubriker.

Kan inte ikonerna och grafiken göras lite mindre så att forumet blir effektivare?

Och varför heter det t.ex. "Den stora tråden om PGA-touren" när det inte är en tråd utan en avdelning (flera trådar)?
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Bra feedback - ska kika på det i helgen!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Hackaren skrev:Hej!

Jag sitter vid en 20-tumsskärm, men när jag går till index på detta forum ser jag bara fyra rader. Resten är onödig grafik och onödig utfyllnad. På de flesta andra fora ser man c:a 20 rubriker.

Kan inte ikonerna och grafiken göras lite mindre så att forumet blir effektivare?

Och varför heter det t.ex. "Den stora tråden om PGA-touren" när det inte är en tråd utan en avdelning (flera trådar)?

Nu är namnen utbytta till PGA/ET-touren och dess turneringar. Hoppas du gillar det bättre. Som du skrev så var det ju lite snett med "tråden".
Gränssnittet tror jag det blir svårare att göra något åt, läs om det här http://themeforest.net/item/marina-resp ... me/6509951 Det är responsivt och ska anpassa sig efter din skärm. Dock kan det ju vara att med olika upplösningar så uppfattas forumet olika. Jag själv tycker det ser kanon ut!
Skriv svar