Säljer ett hus bredvid golfbanan i Bovec, Slovenien

Har du gamla golfgrejer du vill bli av med eller söker du nya posta en tråd här...
Byblis
Inlägg: 1
Blev medlem: 16 apr 2017, 14:53

Hej! Min familj säljer nu ett rymligt fristående hus på utkanten av golfbanan i Bovec, en mycket fin by i de slovenska alperna. Jag tänkte att det skulle kunna vara intressant för någon golfentusiast som gillar att spela golf i pittoreska landskap och samtidigt gillar att vandra i berg, åka skidor på vintrarna, cykla över bergpass, åka kajak och raft och kanske till och med skydivea. Ja, Bovec med sina 3200 invånare bjuder på allt detta och mycket mer. Dessutom ligger det bara 2 timmar från Venedig och adriatiska kusten med bil.

Huset är byggt 1920 i alpin stil och har 494m² boyta i tre plan. Det ligger på en 1280m² stor välskött tomt som kantar till 9-håls golfbanan. Huset har varit obebott sedan några år tillbaka och är nu i renoveringsbehov. Det har däremot stor potential både som en sommar-/vinterstuga eller som ett hyresobjekt för turister. Priset är 800 000 kr. Om någon är intresserad kan jag gärna skicka mer information via mejl och det går även bra att ringa mig. Skicka ett PM i så fall så skickar jag mina kontaktuppgifter.

/Katja
Bilagor
E-_Katja_Podturo_Podturo_prodaja_Za-na-net_1_3_juzna_stran.jpg
E-_Katja_Podturo_Podturo_prodaja_Za-na-net_1_3_juzna_stran.jpg (177.39 KiB) Visad 2853 gånger
5_golf.jpg
5_golf.jpg (230.72 KiB) Visad 2853 gånger