Intresse av färgade golfhandskar

Har du gamla golfgrejer du vill bli av med eller söker du nya posta en tråd här...
Användarens profilbild
HappyAlba
Inlägg: 22
Blev medlem: 16 okt 2017, 12:21
Ort: Visby
Kontakt:

Jag tar 220 kr för Bajenhandsken, övriga 180 kr för, det beror på avtal med Hammarby där det finns avans på köpen.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4690
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Idag är alla produkter ungefär likadana, det som skiljer de åt är produkternas själ.
Du har svårt att konkurrera med traditioner eller andra företag med större budget.
Användarens profilbild
HappyAlba
Inlägg: 22
Blev medlem: 16 okt 2017, 12:21
Ort: Visby
Kontakt:

JohanAdministratör skrev:Idag är alla produkter ungefär likadana, det som skiljer de åt är produkternas själ.
Du har svårt att konkurrera med traditioner eller andra företag med större budget.
Håller med dig, anser att "mina" handskar är bra och jag har fått bra feedback, självklart har det varit exemplar som varit sämre och då har man fått byta.
Men traditionen är stark och vad jag hört så har Tileist/Footjoy ungefär 75% av marknaden.

Budgeten är ju en stor faktor vilket gör att det är svårt att konkurrera, jag driver detta på sidan om ett heltidsjobb där jag såklart hoppas på att det ska växa men den största anledningen är att jag tycker golf är så förbannat kul och det här är ett sätt att få vara med lite till :)

Tack för alla synpunkter

Mvh
Johan
Skriv svar