Taylor Made M1 Driver

Har du gamla golfgrejer du vill bli av med eller söker du nya posta en tråd här...
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Nu säljer jag mina gamla grejer.
1500 kronor. Den går som ett spett men är lite skavd.

Modellår:
2016
Golfare::
För högerhänta herrar
Fabrikat:
Taylor Made
Klubba::
1 Wood
Loft:
10,5
Skaft::
Aldila Rouge 70gram
Skaftmaterial::
Grafit
Styvhet::
Stiff
Grepp::
Golf Pride MCC
Huvudskick:
6 - Tillfredsställande
Skaftskick:
8 - Bra
Greppskick:
8 - Bra


Bild

Bild


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Inte presumtiv köpare men ett pris kan nog underlätta ;)

EDIT: Jag har fått det här felet senast tiden när jag postar ett svar. Svaret har dock sparats.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_messenger.php on line 506: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 1836: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3268)
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Sandstream skrev:Inte presumtiv köpare men ett pris kan nog underlätta ;)

EDIT: Jag har fått det här felet senast tiden när jag postar ett svar. Svaret har dock sparats.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_messenger.php on line 506: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 1836: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3268)
Yes ska lägga in priser och det där felet har jag också märkt. Ska försöka uppdatera mjukvaran..


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Skriv svar