Titleist 716 CB 4-PW - Intressekoll

Har du gamla golfgrejer du vill bli av med eller söker du nya posta en tråd här...
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Bäst att göra det på riktigt. För den som missat har jag ångrat mitt inköp av Titleist 716 CB, kort och gott för att T-MB kändes som klubbor som passar mig bättre. Därför vill jag göra mig av med mina CB-järn.

Klubborna har jag ägt i lite drygt 14 dagar. Några av dem är provslagna av mig på matta inomhus, några av dem har jag ännu inte tagit av plasten på.

I klubborna sitter Dynamic Gold S300 AMT och klubborna har standardgrepp men är två grader flat.

Klubborna finns i Klövsjö men kan skickas på ett eller annat vis, köparen står för eventuell frakt och möjligheten finns att skickas med Postförskott.

Jag tar emot bud här eller i PM.

//Max
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Ingen som är sugen på ett set grymma järnklubbor?
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Getinthehole skrev:Jo, men det är ju fel märke. Skulle stått Cobra på dom ;)

Nä, men vet inte om du kanske redan vet det men smidigt att sälja klubbor är på facebook enligt mig. Finns köp/sälj grupper och gå med i. Har sålt nästan allt jag lagt ut där jämfört med blocket t ex. Tips från mig...
Jag har en tuschpenna här hemma jag kan skriva Cobra med!

Jag vet om Facebook-grupperna och har provat i en av dem än så länge utan resultat, men tack för tipset, ska kika vidare.
Brunleif
Inlägg: 116
Blev medlem: 24 jun 2014, 14:18

Ett tips är att lägga ut någon form av riktpris för vad du tänkt dig.
Som flitig köpare själv så hoppar jag över det mesta som är prissatt eftersom man antar att de flesta förväntar sig drömpriser för sina prylar.
Driver: Adams Speedline Fast 12LS, Accra Dymatch 2.0 M5 43"
Spoon: Adams Fast 12 13* Fubuki Alpha X-stiff
Trä 5: Nike Covert 17* Kuro Kage X-stiff
J: Mizuno MP58 4-7 MP68 8-PW Royal PX 6.5
W: Callaway X-forged 50, 54, 58
P: TaylorMade Balero Spider
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Brunleif skrev:Ett tips är att lägga ut någon form av riktpris för vad du tänkt dig.
Som flitig köpare själv så hoppar jag över det mesta som är prissatt eftersom man antar att de flesta förväntar sig drömpriser för sina prylar.
Helt rätt. Missat göra det här.
Bud från - 9000kr.
Brunleif
Inlägg: 116
Blev medlem: 24 jun 2014, 14:18

Ja, lycka till med försäljningen.
Jag tror personligen att 9000kr är i överkant för vad den som kan tänka sig att lägga dom pengarna på ett järnset är villig att betala för ett "begagnat" set. När de kan få ett helt nytt för 10500kr med sin spec.
Men mina gissningar brukar oftast vara felaktiga och för din skull hoppas jag ha fel.
Driver: Adams Speedline Fast 12LS, Accra Dymatch 2.0 M5 43"
Spoon: Adams Fast 12 13* Fubuki Alpha X-stiff
Trä 5: Nike Covert 17* Kuro Kage X-stiff
J: Mizuno MP58 4-7 MP68 8-PW Royal PX 6.5
W: Callaway X-forged 50, 54, 58
P: TaylorMade Balero Spider
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Brunleif skrev:Ja, lycka till med försäljningen.
Jag tror personligen att 9000kr är i överkant för vad den som kan tänka sig att lägga dom pengarna på ett järnset är villig att betala för ett "begagnat" set. När de kan få ett helt nytt för 10500kr med sin spec.
Men mina gissningar brukar oftast vara felaktiga och för din skull hoppas jag ha fel.
Du kan ha helt rätt.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Sänker priset till 8500kr.
Skriv svar