Golfskor

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Sandstream skrev:Jordans nya var rätt coola!

http://store.nike.com/us/en_us/pd/jorda ... d-11233715
Ja, dem gillade jag!
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP skrev:
Sandstream skrev:Jordans nya var rätt coola!

http://store.nike.com/us/en_us/pd/jorda ... d-11233715
Ja, dem gillade jag!
Frågan är om de dyker upp på Dormy, de säljer ju Nike?

Tänkte nog prova Adidas-skorna som Johan och TS tipsade om. Mina vita Puma är inte så vackra längre.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Sandstream skrev:
MaxP skrev:
Sandstream skrev:Jordans nya var rätt coola!

http://store.nike.com/us/en_us/pd/jorda ... d-11233715
Ja, dem gillade jag!
Frågan är om de dyker upp på Dormy, de säljer ju Nike?

Tänkte nog prova Adidas-skorna som Johan och TS tipsade om. Mina vita Puma är inte så vackra längre.
Skeptiskt att de når Sverige om ens Europa, Jordan är ju ett ganska amerikanskt märke. Iufvrsig finns basketskorna lite här och var i Sverige så vi ska aldrig säga aldrig!
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

JohanAdministratör skrev:
Wolfsheim skrev:Köpte ett par extraskor i veckan. Sköna å sitter kanon. E la hållbarheten isf som jag kan tänka mig ej kommer hålla liks länge som dyrare dojjor. Men snygga e dem :p

http://www.dailymotion.com/video/x2xf4ha

Om ni ej gillar exprimentell synth av typ Kraftwerk eller liknande så kan jag rekommendera er att stänga av ljudet ;)

271 spänn e dem lätt värda iaf enligt mig.

När saker och ting är riktigt billiga brukar jag ge det en chans. Håller de så håller de. Om inte så är det inte så många kronor bortkastade...
271 spänn på sportdirects superrea kan ju inte va helt fel
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Körde med Nike Air Jordans basketskor när jag lirade handboll. Skönare doja fick man leta efter.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Paddan
Inlägg: 18
Blev medlem: 23 mar 2016, 08:00

Är det någon som vet om, och i så fall, vart, man kan få tag i True Linkswear i Europa? Mina 4 par börjar ha gjort sitt.
För övrigt de bästa skor jag nånsin haft.
Eller finns det några andra barfotaskor som någon provat som är bra?
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Paddan skrev:Är det någon som vet om, och i så fall, vart, man kan få tag i True Linkswear i Europa? Mina 4 par börjar ha gjort sitt.
För övrigt de bästa skor jag nånsin haft.
Eller finns det några andra barfotaskor som någon provat som är bra?
Jag har försökt få tag på Linkswear på alldeles för många ställen, Amazon.co.uk har haft några par riktigt billigt men det är väldigt begränsat. Jag har även varit i kontakt direkt med True Linkswear som inte kunnat hjälpa mig heller. Men hittar du något sätt får du jättegärna höra av dig då de står högst upp på min prioriteringslista just nu!

Personligen använder jag FiveFingers golfskor när vädret tillåter och älskar dem, men det är ju förutsatt att du inte har något emot att ha "tåskor" på dig!
Paddan
Inlägg: 18
Blev medlem: 23 mar 2016, 08:00

MaxP skrev:
Paddan skrev:Är det någon som vet om, och i så fall, vart, man kan få tag i True Linkswear i Europa? Mina 4 par börjar ha gjort sitt.
För övrigt de bästa skor jag nånsin haft.
Eller finns det några andra barfotaskor som någon provat som är bra?
Jag har försökt få tag på Linkswear på alldeles för många ställen, Amazon.co.uk har haft några par riktigt billigt men det är väldigt begränsat. Jag har även varit i kontakt direkt med True Linkswear som inte kunnat hjälpa mig heller. Men hittar du något sätt får du jättegärna höra av dig då de står högst upp på min prioriteringslista just nu!

Personligen använder jag FiveFingers golfskor när vädret tillåter och älskar dem, men det är ju förutsatt att du inte har något emot att ha "tåskor" på dig!
Jag har även jag varit i kontakt med dem och samma svar. Europakontakten som finns på deras hemsida kontaktade jag också och de hade avslutat samarbetet ifjol.
De senaste köpte jag billigt från Danmark via ebay men jag hoppas på någon kontakt här i Europa.
De är ju grymt bra även i regn. Främst greppmässigt.

Vilken variant av Fivefingers använder du?
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Paddan skrev:
MaxP skrev:
Paddan skrev:Är det någon som vet om, och i så fall, vart, man kan få tag i True Linkswear i Europa? Mina 4 par börjar ha gjort sitt.
För övrigt de bästa skor jag nånsin haft.
Eller finns det några andra barfotaskor som någon provat som är bra?
Jag har försökt få tag på Linkswear på alldeles för många ställen, Amazon.co.uk har haft några par riktigt billigt men det är väldigt begränsat. Jag har även varit i kontakt direkt med True Linkswear som inte kunnat hjälpa mig heller. Men hittar du något sätt får du jättegärna höra av dig då de står högst upp på min prioriteringslista just nu!

Personligen använder jag FiveFingers golfskor när vädret tillåter och älskar dem, men det är ju förutsatt att du inte har något emot att ha "tåskor" på dig!
Jag har även jag varit i kontakt med dem och samma svar. Europakontakten som finns på deras hemsida kontaktade jag också och de hade avslutat samarbetet ifjol.
De senaste köpte jag billigt från Danmark via ebay men jag hoppas på någon kontakt här i Europa.
De är ju grymt bra även i regn. Främst greppmässigt.

Vilken variant av Fivefingers använder du?
Ebay verkar vara bästa sättet som det är just nu tyvärr.

Jag använder modellen som kallas "V-Classic" om jag ska vara riktig golfig, då de är lite tjockare och stabilare än många av mina favoritmodeller så försöker jag använda de tunnaste skorna jag kan när det är sommarförutsättningar. Tyvärr får det ju inte vara blött varken i gräs eller i backen om de ska funka att vara torr om fötterna. Greppmässigt har jag däremot aldrig haft några problem!
Skriv svar