Nike.

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Mikael316 skrev:
stevvee skrev:SKIT!!!!! :cry:
Satt precis idag och tänkte på det då jag såg ett klipp från NFL. En liga med kontrakt hos Nike på alla produkter. Alla spelare som spelade golf har enbart nikekläder. Klubborna? Givetvis taylor made. Nu blev de ju dock sålda till något annat.
Nuförtiden har väl inte Nike monopolet i NFL?

Intressant sidospår är att jag ser att TaylorMade har börjar sponsra PGA-Tour-appen. Där jag tidigare tror att det var Nike som dominerade.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

MaxP skrev:
Mikael316 skrev:
stevvee skrev:SKIT!!!!! :cry:
Satt precis idag och tänkte på det då jag såg ett klipp från NFL. En liga med kontrakt hos Nike på alla produkter. Alla spelare som spelade golf har enbart nikekläder. Klubborna? Givetvis taylor made. Nu blev de ju dock sålda till något annat.
Nuförtiden har väl inte Nike monopolet i NFL?

Intressant sidospår är att jag ser att TaylorMade har börjar sponsra PGA-Tour-appen. Där jag tidigare tror att det var Nike som dominerade.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
DÅ tänker jag skapa ett nytt rykte,
KPS kliver in som bulvan och köper Taylormade åt Nike. Varför har jag inte kommit på ännu men jag kommer nog på det snart.
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
Mikael316
Inlägg: 1299
Blev medlem: 23 jul 2015, 11:22
Ort: Eskilstuna

MaxP skrev:
Mikael316 skrev:
stevvee skrev:SKIT!!!!! :cry:
Satt precis idag och tänkte på det då jag såg ett klipp från NFL. En liga med kontrakt hos Nike på alla produkter. Alla spelare som spelade golf har enbart nikekläder. Klubborna? Givetvis taylor made. Nu blev de ju dock sålda till något annat.
Nuförtiden har väl inte Nike monopolet i NFL?

Intressant sidospår är att jag ser att TaylorMade har börjar sponsra PGA-Tour-appen. Där jag tidigare tror att det var Nike som dominerade.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag tror fortfarande nike har det kontraktet, men kanske inte allt, de gör inte hjälmarna och skor (vissas skor). Vet doch inte hur ddt ser ut på typ underställ och så. Dock är det ju det stora märket utåt som lyfts fram.
Driver Wilson Staff D200
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa

https://magolfblogg.wordpress.com/
Användarens profilbild
Alexander1990
Inlägg: 29
Blev medlem: 15 jun 2017, 10:51
Ort: Urshult

Tur man kom över ett nytt Nike Vapor Järnset innan dom blev slutsålda. Grymt fina klubbor att spela med faktiskt.
Driver: Taylormade M2
Fairwaywood: Nike VrS Covert Tour
Hybrid: Nike VrS Covert Tour
Järn: Nike Vapor Fly 4-p & Titleist T-MB Järn 3:a
Wedgar: Callaway Md3 56,60 och Callaway Md4 52
Putter: Scotty Cameron Futura 6M & Nike Method Origin B1-02
Skriv svar