Custom Fitting - Vad bör man förvänta sig egentligen?

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
trippelhej
Inlägg: 532
Blev medlem: 19 maj 2014, 14:16

Getinthehole skrev:
Kan tillägga att det är väldigt få gånger någon av mina kunder "passar" in på ett standardset från väggen som TS skriver om i OP. Skulle säga att av 100 fittings kanske 5st gör det på järnset och kanske 10st när det kommer till drivers.
Hur är priset jämfört med standardset, låter som det kan bli rätt dyrt om man "presterar" med betydligt dyrare skaft och grepp osv. Eller är alla skaft runt samma prisklass?.

Går jag på en CF och alla de skaften jag testar och gillar är betydligt dyrare än org skaft skulle det inte vara roligt
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

trippelhej skrev:
Getinthehole skrev:
Kan tillägga att det är väldigt få gånger någon av mina kunder "passar" in på ett standardset från väggen som TS skriver om i OP. Skulle säga att av 100 fittings kanske 5st gör det på järnset och kanske 10st när det kommer till drivers.
Hur är priset jämfört med standardset, låter som det kan bli rätt dyrt om man "presterar" med betydligt dyrare skaft och grepp osv. Eller är alla skaft runt samma prisklass?.

Går jag på en CF och alla de skaften jag testar och gillar är betydligt dyrare än org skaft skulle det inte vara roligt
Skaften skiljer väldigt mycket i pris - på en driver kan det vara flera tusenlappar om du går upp på de dyrare varianterna.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

trippelhej skrev:Hur är priset jämfört med standardset, låter som det kan bli rätt dyrt om man "presterar" med betydligt dyrare skaft och grepp osv. Eller är alla skaft runt samma prisklass?.

Går jag på en CF och alla de skaften jag testar och gillar är betydligt dyrare än org skaft skulle det inte vara roligt
Johan gjorde väl en CF med TM för något år sedan och jag har för mig att prislappen inte var att leka med när allt var optimerat.
Skriv svar