Grepp - Tradera

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
Jimbob
Inlägg: 23
Blev medlem: 27 jul 2016, 13:58
Ort: Stockholm

Hello!

Försökte söka mig till infon först men gick bet så jag skapar en ny tråd. Ber om ursäkt för eventuell upprepning isf... :-)

Behöver köpa lite nya grepp och undrar om ni har någon erfarenhet av dom som säljer grepp på Tradera? T ex: http://www.tradera.com/item/250504/2605 ... cgodVWYL4w

Misstänker att det är kopior pga priset så fråga lyder:

Någon som köpt därifrån och som kan komma med ett utlåtande? Är det värt det eller kommer jag bara att stå med blåsor i händerna och klubbor i vattnet?

// Jimmy
- Callaway XR Driver
- Callaway XR FW4
- Cobra F6 Baffler
- Callaway XR 4" Hybrid
- Srixon Z545 PW-J5
- Cobra Big Trusty 50", 55", 60"
- Odyssey O-Works #7 Tank
donballe
Inlägg: 240
Blev medlem: 26 mar 2015, 08:32

Jag har inget att tillföra om just greppen som säljs på tradera. Men eftersom det skeppas från asien och du får vänta 2-5 veckor och du garanterat får kopior så kan du lika gärna beställa själv via aliexpress eller dylika sidor som säljer allt möjligt från kina.
trippelhej
Inlägg: 532
Blev medlem: 19 maj 2014, 14:16

Har inte köpt från Tradera men från kina. möjligtvis det bästa jag köpt från kina, Har dessa grepp på j4-pw. Köpte en wedge detta år med riktigt golf pride grepp men ser eller känner ingen skillnad.

10 grepp ligger på runt 20-30€, går att köpa 3 grepp för runt 10-12€.
Användarens profilbild
Ringman76
Inlägg: 104
Blev medlem: 04 apr 2015, 15:51

Jag har köpt grepp ifrån Tradera.
Har båda positiva å negativa upplevelse ang köpen.
Finns en svensk kille som heter RcAllservice som är snabb på att leverera greppen.
Så finns de som håller till i Hong kong, men det är som lotto om de kommer eller ej.
Men greppen är helt oki tycker jag.
Driver: Tm Sim Max D 9°
Fairwaywood: Tm M4 15° och 18°
Järn: TM P770 4 - Pw
Wedgar: TM W Milled grind 50,54,58
Putter: TM Spider Tour black 37"
Grepp: Golfpride Cp2 wrap midz, Superstroke 2.0 XL
Skriv svar