TM M3 och M4 twist face

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Sandstream skrev:
Paradispetter skrev:Mycket intressant video!

https://www.youtube.com/watch?v=tDdtC1pH3ec
Ingen större skillnad mot hans M3-video ovan enligt mig.
M4:an låter mer och saknar de flyttbara vikterna.

Tyvärr så lär väl folk springa och köpa den när Rory, DJ, Rambo mfl kan hantera den.
Kan bara hålla med, tycker dock att hans recensioner är sakliga, vilket imponerar på mig.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Paradispetter skrev:Kan bara hålla med, tycker dock att hans recensioner är sakliga, vilket imponerar på mig.
Det nya formatet med en "first look" och sedan en riktig test med launch monitor och spel på banan är riktigt bra och ger mer än att bara få en massa siffror.

Mark Crossfield slår ju alla drivers 262 yards :D
Cristoffer
Inlägg: 138
Blev medlem: 23 okt 2017, 20:37

Sandstream skrev:
Paradispetter skrev:Kan bara hålla med, tycker dock att hans recensioner är sakliga, vilket imponerar på mig.
Det nya formatet med en "first look" och sedan en riktig test med launch monitor och spel på banan är riktigt bra och ger mer än att bara få en massa siffror.

Mark Crossfield slår ju alla drivers 262 yards :D
Fast han kan man ju inte titta på nå mer. Tappade fullständigt ”respekten” för honom som yrkesmänniska när han mer eller mindre gråter ut och söker förståelse för att han inte får gratisgrejer skickat till sig mer från Taylormade.

Har inte cobra liknande teknik? Inte enbart bulge & roll utan dom har väl lite annorlunda träffyta än andra?
Callaway
TaylorMade
Hcp Familj
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Cristoffer skrev:
Sandstream skrev:
Paradispetter skrev:Kan bara hålla med, tycker dock att hans recensioner är sakliga, vilket imponerar på mig.
Det nya formatet med en "first look" och sedan en riktig test med launch monitor och spel på banan är riktigt bra och ger mer än att bara få en massa siffror.

Mark Crossfield slår ju alla drivers 262 yards :D
Fast han kan man ju inte titta på nå mer. Tappade fullständigt ”respekten” för honom som yrkesmänniska när han mer eller mindre gråter ut och söker förståelse för att han inte får gratisgrejer skickat till sig mer från Taylormade.

Har inte cobra liknande teknik? Inte enbart bulge & roll utan dom har väl lite annorlunda träffyta än andra?
On point! Storhetsvansinne deluxe på den snubben.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Cristoffer skrev:Fast han kan man ju inte titta på nå mer. Tappade fullständigt ”respekten” för honom som yrkesmänniska när han mer eller mindre gråter ut och söker förståelse för att han inte får gratisgrejer skickat till sig mer från Taylormade.

Har inte cobra liknande teknik? Inte enbart bulge & roll utan dom har väl lite annorlunda träffyta än andra?
Tänkte mer på att siffror från en launch monitor är ganska ointressanta i dag när man ska testa en driver. Det är så otroligt lite som skiljer dem åt. Då uppskattar jag mer den typ av test som både Rick och Mark gör på banan, hur de kan forma slagen osv.

Angående Mark så tycker jag att han fått lite väl mycket skit. Titleist verkar vara trygga med vad deras utrustning levererar och struntar i om Mark testar tex en Callaway driver och säger att den är grym. Han kommer ju ändå att testa TMs nya produkter och säga vad han tycker.
Skriv svar