App med stats/GPS

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
Anton

12 okt 2018, 09:31

Hallå gott folk. Jag är en ny medlem här på forumet som undrar om någon av er har rekommendationer för appar som trackar och kan presentera stats på ett snyggt sätt. Den får gärna ha en GPS-funktion inbyggd också.
Jag har tidigare kört med en app som heter Golfcard GPS. Det är en rätt så primitiv app, men jag gillar layouten och GPS-funktionen. Den är dock nedlagt, och kan därmed inte ladda ner den på nytt nu när jag har en ny telefon.

De stats jag vill ha möjlighet att tracka är framförallt "de vanliga". GIR, puttar per runda, puttar per GIR, fw-hits (gärna var jag missar också) samt scramblings och sand saves och så. Får jag mer än så blir jag ju inte besviken heller.

Tog en titt på GetRealGolfStats (https://www.getrealgolfstats.com/) nu på morgonen. Tkr det låter intressant? Det är ju dock förhållandesvis dyrt, men man får ju väldigt mkt stats vad det verkar. Någon som har provat, eller har några rekommendationer eller reflektioner?

Tack på förhand, Anton.
MaxP

13 okt 2018, 13:07

GRGS är superbra om du vill lägga ner den tiden/energin som det tar. Då är datan du får hur värdefull som helst. Men den är ju långt förbi den basic nivå du beskriver. Jag själv använder GameBook och den löser det mest grundläggande.

Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Anton

14 okt 2018, 22:12

Allright, tack för svar! Gamebook ska jag titta upp. Den här GPS också, gissar jag?
Skriv svar