Ersätta mina MP9

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
e-Fredde
Inlägg: 98
Blev medlem: 14 apr 2018, 19:46

DormyarningeKent skrev: 09 nov 2018, 16:44 Jag spelar idag med wilson v6 som är rena drömmen och får mycket positivt även från andra som recencerar på Youtube eller tex golfwrx. föregångaren v4 skulle du kunna få för vrakpris lite varsom helst kan jag tänka mig. Sjukt underskattade!
även srixon som har en modell som nu heter 985 till våren har föregångare som heter 945 eller 965 som också finns för bra priser:)
Jag skaffade Wilson v4 i början av denna säsong, köpte dom från england begagnade men var som i nyskick. Fick då betala typ 3000-3500kr för dom, men ser att det går att få dom för under 3k nu!

Helt fantastiskt sköna klubbor som i storlek påminner om klassiska bladklubbor men har är mer förlåtande. Så vill du kolla på prisvärda klubbor så kolla in Wilson v4.

Mizuno mp-5 är favoriter hos mig, men du hittar dom inte för samma vrakpris som du kan hitta v4orna.
WilsonKent
Inlägg: 183
Blev medlem: 07 aug 2018, 13:40

joakim.pekkari skrev: 09 nov 2018, 17:27
DormyarningeKent skrev: 09 nov 2018, 16:44 Jag spelar idag med wilson v6 som är rena drömmen och får mycket positivt även från andra som recencerar på Youtube eller tex golfwrx. föregångaren v4 skulle du kunna få för vrakpris lite varsom helst kan jag tänka mig. Sjukt underskattade!
även srixon som har en modell som nu heter 985 till våren har föregångare som heter 945 eller 965 som också finns för bra priser:)
Så det ska komma en 985? Nice isåfall! Jag förövrigt noterat att Srixon inte verkar ebjuda X-Stiff sakft längre hos vissa butiker när man gör custom fit, vet du något om det?
Tja,
Yes den landar i början på året jan/feb/mars så det ser vi såklart fram emot:)
Det finns absolut xstiff i våra varuhus iaf. båda DG x100 och modus 120. sen kommer det fler skaft under våren.
Jens76
Inlägg: 5
Blev medlem: 30 okt 2018, 10:51

Kom över ett set begagnade MP-54 för en billig penning. De ser helt fantastiska ut och jag ser fram emot att få prova dem 😊 Ser i stort sett oanvända ut 3-PW, KBS tour stiff skaft med nya grepp för 2200 kr👍
Jens76
Inlägg: 5
Blev medlem: 30 okt 2018, 10:51

Kom över ett set begagnade MP-54 för en billig penning. De ser helt fantastiska ut och jag ser fram emot att få prova dem 😊 Ser i stort sett oanvända ut 3-PW, KBS tour stiff skaft med nya grepp för 2200 kr👍
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Jens76 skrev: 19 nov 2018, 22:09 Kom över ett set begagnade MP-54 för en billig penning. De ser helt fantastiska ut och jag ser fram emot att få prova dem 😊 Ser i stort sett oanvända ut 3-PW, KBS tour stiff skaft med nya grepp för 2200 kr👍
Sicket super-kap! Lycka till och kör hårt med dem. Om du skulle vilja tror jag man kan bocka om loft och lie rätt enkelt på dem om du gör en custom fit på dem i efterhand.
Parne
Inlägg: 2
Blev medlem: 19 dec 2018, 14:59

Hej Jens,

Nu verkar du ju hittat schyssta klubbor, men jag skulle rekommendera MP-18. Jag spelar bladet 4-P och de är fantastiska!! Förvånansvärt snälla vid mindre bra träffar och gudomliga vid bra träffar :)
Skriv svar