Tips på prisvärd golfklocka

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
P.T
Inlägg: 49
Blev medlem: 22 jan 2018, 18:39

Funderar på att köpa en golfklocka. Det jag vill få ut av den är huvudsakligen avstånd till framkant och bakkant på green. Har ju kikare men vill även ha mer info om hur mycket "buffert" det är om man blir kort eller lång. Sekundärt är avstånd till hinder, men siktar man på green så spelar det väl ingen roll vart hinderna finns

Så inga höga krav och därmed undrar jag om någon har tips på vilka modeller att titta på och som ger mycket bang for the buck (läs... jag letar efter en billig klocka men inget skit)



Skickat från min iPhone med Tapatalk
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

P.T skrev: 22 nov 2018, 12:29 Funderar på att köpa en golfklocka. Det jag vill få ut av den är huvudsakligen avstånd till framkant och bakkant på green. Har ju kikare men vill även ha mer info om hur mycket "buffert" det är om man blir kort eller lång. Sekundärt är avstånd till hinder, men siktar man på green så spelar det väl ingen roll vart hinderna finns Bild

Så inga höga krav och därmed undrar jag om någon har tips på vilka modeller att titta på och som ger mycket bang for the buck (läs... jag letar efter en billig klocka men inget skit)



Skickat från min iPhone med Tapatalk
Black Friday bland annat hos Dormy just nu, du borde kunna hitta något riktigt bra. Själv är jag nöjd med min Garmin men den är lite mer än bara golfklocka. Typ en S20 eller S10 borde göra jobbet bra.
Skriv svar