Cover till siktpinnar?

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

"alignment stick cover" ger en del träffar på Google men är det någon som köpt via en svensk e-handlare som ni kan tipsa om?

Titleist har en produkt i sitt amerikanska sortiment men inte i det svenska (kontaktade Titleist Sverige).
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Sandstream skrev: 05 mar 2019, 12:08 "alignment stick cover" ger en del träffar på Google men är det någon som köpt via en svensk e-handlare som ni kan tipsa om?

Titleist har en produkt i sitt amerikanska sortiment men inte i det svenska (kontaktade Titleist Sverige).
Kolla med PE_Golfer på Instagram, jag vill minnas att han även tillverkar sådana.
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP skrev:
Sandstream skrev: 05 mar 2019, 12:08 "alignment stick cover" ger en del träffar på Google men är det någon som köpt via en svensk e-handlare som ni kan tipsa om?

Titleist har en produkt i sitt amerikanska sortiment men inte i det svenska (kontaktade Titleist Sverige).
Kolla med PE_Golfer på Instagram, jag vill minnas att han även tillverkar sådana.
Okej!
Användarens profilbild
manget
Inlägg: 253
Blev medlem: 12 aug 2015, 14:49

Sandstream skrev: 05 mar 2019, 14:32
MaxP skrev:
Sandstream skrev: 05 mar 2019, 12:08 "alignment stick cover" ger en del träffar på Google men är det någon som köpt via en svensk e-handlare som ni kan tipsa om?

Titleist har en produkt i sitt amerikanska sortiment men inte i det svenska (kontaktade Titleist Sverige).
Kolla med PE_Golfer på Instagram, jag vill minnas att han även tillverkar sådana.
Okej!
Jag köpte en cover från PRW som egentligen är till deras Alignment Pro men funkar lika bra för vanliga siktpinnar. Misstaget med skymarks från siktpinnar gör man bara en gång :oops:

https://prwproducts.com/shop.html
WITB
Driver: TSi3
Spoon: Cobra F6
Järn 3: Titleist U500
Järn 4-7: Titleist 620 CB
Järn 8-P: Titleist 620 MB
Wedgar: Vokey SM8 (50/54/60)
Putter: SIK
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

manget skrev: 05 mar 2019, 15:19 Jag köpte en cover från PRW som egentligen är till deras Alignment Pro men funkar lika bra för vanliga siktpinnar. Misstaget med skymarks från siktpinnar gör man bara en gång :oops:

https://prwproducts.com/shop.html
Tackar!

Har varit i kontakt med pe_golfer så jag beställer nog från honom.
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

Sandstream skrev:
manget skrev: 05 mar 2019, 15:19 Jag köpte en cover från PRW som egentligen är till deras Alignment Pro men funkar lika bra för vanliga siktpinnar. Misstaget med skymarks från siktpinnar gör man bara en gång :oops:

https://prwproducts.com/shop.html
Tackar!

Har varit i kontakt med pe_golfer så jag beställer nog från honom.
Han har gjort mina Headcover. Riktigt duktig Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
Skriv svar