Regnställ

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
Användarens profilbild
Burner
Inlägg: 85
Blev medlem: 09 sep 2014, 10:58

Köpte regnställ, abacus "count on it" byxor & jacka på Dormy.
Prisvärt(ca:1300kr/plagg), skönt och står emot regn utan att man blev svettig.
Rekommenderas
// I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar //
King Cobra Pro CB - Ping i-Series 1/2 Moon - Cobra AMP Driver Special Edition Orange
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Själv kör jag med Stadiums egna Four D och är grymt överraskad av funktionalitet.
Har tidigare inte kört med något av Stadiums egna märken då jag tänkt att det är kassa grejer. Men faktum är att Stadium verkar göra en hel del bra grejer nuförtiden. De kikar väl så mycket på de andra märkena och sen copy paste:ar de i egna fabriken.
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

JohanAdministratör skrev:Själv kör jag med Stadiums egna Four D och är grymt överraskad av funktionalitet.
Har tidigare inte kört med något av Stadiums egna märken då jag tänkt att det är kassa grejer. Men faktum är att Stadium verkar göra en hel del bra grejer nuförtiden. De kikar väl så mycket på de andra märkena och sen copy paste:ar de i egna fabriken.
Eller så trycker fabriken dit en "Stadium"-logga. Finns massor av företag som gör kläder som man kan kalla för sina egna :)
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Vad har ni på er under regnställen? På överkroppen kör jag som vanligt men på underkroppen löpartajts då jag ej gillar att det gärna blir "knökigt" med byxor under regnbyxorna. Dvs OM jag har på mig regnstället redan från start.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Användarens profilbild
Burner
Inlägg: 85
Blev medlem: 09 sep 2014, 10:58

Under brallorna har jag kört både jeans och bara kallingar, funka lika bra bägge
// I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar //
King Cobra Pro CB - Ping i-Series 1/2 Moon - Cobra AMP Driver Special Edition Orange
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Måste köpa mig ett bättre regnställ om jag ska bara ha boxers under. Dessa "klibbar" fast sig på benen isf. Inget vidare men gott att slippa ha andra byxor under.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Albatross
Inlägg: 144
Blev medlem: 11 maj 2014, 18:05

Brukar köra underställ under regnstället.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skriv svar