Garmin Klocka S3

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
golfbollen
Inlägg: 1
Blev medlem: 14 maj 2014, 10:56

hej

jag tänker enkelt bara berätta hur nöjd jag är med inköpet av Garmin Klockan S3.
det är så otroligt enkelt och smidigt att använda den ..klickar igång den och den vet precis vart jag är och vilken bana som ska spelas.
enkelt att registrera resultat och klockan känner av sedan vilket hål jag går till.

ja jag ville bara enkelt berätta hus otroligt enkelt och trevlig Garmin S3 är.
j0akim_
Inlägg: 71
Blev medlem: 14 maj 2014, 13:07
Ort: Lidköping

Håller helt klart med.

Att du även kan lägga till egna mätningar till t.ex hinder på banor du spelar ofta är riktigt bra. Om du alltid går i en viss fairwaybunker eller vattenhinder, gå till hindret och spara som "min plats", så har du sedan koll under "layups" hur långt du har dit. Riktigt smidigt!

S3an håller för en 18-hålsrunda och en 9-hålsrunda, sedan måste den laddas. Tycker de är helt okej. Laddas upp på dryg 1,5 h, så de är inga världsproblem vi snackar om.

S4an, har ju bättre batteritid och notiser för sms/e-post/samtal från din smartphone, annars samma funktionalitet, till ett lite saftigare pris.

Köpte min som "refurbished" på Ebay, för halva priset mot i Sverige. Såg ny ut, kommer i en lite fulare kartong och amerikans väggkontakt, nytt batteri installerat. Släng på din väggkontakt från din iPhone/androidlur och du har en GPS-klocka för runt tusingen.
Driver Cobra AMP Cell 11°
FW: Cobra AMP Cell 13°
Järn: Cobra AMP Forged 4-P Stiff
Wedge: Cobra Tour Trusty 48° / 52° / 56°/ 60°
Putter: Odyssey Versa #9
Boll: Callaway CromeSoft
Grepp: Golf Pride Midsize
HCP: 15,3
Skriv svar