Därför valde jag bort spelförbättrande klubbor

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Rasmus Mildek skrev:Ja som jag förstår det så kommer du kunna köpa dem löst i butik 2-5 men om du gör en custom så kommer du kunna få det i 2-PW. Står ju i länken t.om
8 klubbor för 1599 dollar. "Billigt"

Kan inte tänka mig att det bara skulle gälla USA.




Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Aha, jag har inte varit inne på länken utan gått på info från min säljare. Kanske kommer även till Sverige, jag ska försöka ta reda på det.
MizunoMade
Inlägg: 308
Blev medlem: 09 sep 2015, 22:23

Mizuno Mp-H5 går att få i hela set och har hybridjärn upp till j5 tror jag sen går det över till mer klassiska järn. Har man standard längd och regular så säljer dormy ut de billigt nu.
Det är utrustningen som gör spelaren

Driver: Mizuno st180
3Wood: Mizuno st180
Hybrid: Tour edge exotics cb pro u
Järn: Mizuno MP18 4-PW
Wedgar: Mizuno T7 52* 56* 60* Putter: Odyssey o-works #7s black
Bollar: Nike RZN platinum
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP skrev:Jag kan säga att de är riktigt sköna! Dessutom roligare att slå än vanliga hybrider.
Pratade med mitt lokala pro i helgen och han sa samma sak. Trodde de skulle kunna bli en riktig hit för dem som köper AP1 och AP2.
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP skrev:
Rasmus Mildek skrev:Ja som jag förstår det så kommer du kunna köpa dem löst i butik 2-5 men om du gör en custom så kommer du kunna få det i 2-PW. Står ju i länken t.om
8 klubbor för 1599 dollar. "Billigt"

Kan inte tänka mig att det bara skulle gälla USA.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Aha, jag har inte varit inne på länken utan gått på info från min säljare. Kanske kommer även till Sverige, jag ska försöka ta reda på det.
Kollade med Svensk Golf på Facebook för ett par dagar sedan när de la upp en länk angående nyheterna och 2-4 kommer till Sverige och 5 kan tas in på beställning. Kompletta set (gissar på 2-PW) kommer bara att säljas i USA och Japan men den som har bra kontakter eller vill handla direkt från USA kan få tag på dem utan problem.

Jag tycker att min J4 är svårslagen och skulle gärna ha en lite "snällare" klubba till framförallt utslag på lite smalare hål.

Vad jag hört ska de komma i månadsskiftet :)
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Nu ska jag erkänna att jag beställt en j4 i AP1 och två av utility för att vara j3&4. Därtill går AP2orna pw-j3. Så här ska provas ordentligt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
Rasmus Mildek
Inlägg: 329
Blev medlem: 09 aug 2015, 06:46

Sandstream skrev:
MaxP skrev:
Rasmus Mildek skrev:Ja som jag förstår det så kommer du kunna köpa dem löst i butik 2-5 men om du gör en custom så kommer du kunna få det i 2-PW. Står ju i länken t.om
8 klubbor för 1599 dollar. "Billigt"

Kan inte tänka mig att det bara skulle gälla USA.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Aha, jag har inte varit inne på länken utan gått på info från min säljare. Kanske kommer även till Sverige, jag ska försöka ta reda på det.
Kollade med Svensk Golf på Facebook för ett par dagar sedan när de la upp en länk angående nyheterna och 2-4 kommer till Sverige och 5 kan tas in på beställning. Kompletta set (gissar på 2-PW) kommer bara att säljas i USA och Japan men den som har bra kontakter eller vill handla direkt från USA kan få tag på dem utan problem.

Jag tycker att min J4 är svårslagen och skulle gärna ha en lite "snällare" klubba till framförallt utslag på lite smalare hål.

Vad jag hört ska de komma i månadsskiftet :)
Tack för infon. Fortfarande ett väldigt intressant set klubbor!Bild

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
WITB
Driver Cleveland Launcher (9)
Fw3 Cobra F8 (13)
Fw5 Callaway Alpha 816 (18)
Hybrid 5 (23) & 6 (27) Callaway BigBertha 19
Järn 6 Mizuno mp-h5 (30)
Järn 7-PW Titleist AP2 (34,38,42,48)
Wedgar Mizuno T-20 (54+60)
Putter Cleveland HB soft 8,5
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP skrev:Nu ska jag erkänna att jag beställt en j4 i AP1 och två av utility för att vara j3&4. Därtill går AP2orna pw-j3. Så här ska provas ordentligt!
Ser fram emot dina åsikter!
Skriv svar