Bro-Hof öppnar till helgen!

Recensera eller fråga om tips...
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

jesper98. skrev:Det var ju faktiskt ganska prisvärt, med tanke på att man fick så mycket mer än bara fritt spel!
Precis så tänker jag också. Jag slår ungefär 8-10.000 bollar om året så bara där gör jag ju av med flera tusen kronor på andra banor.

Sen är det som balsam för själen att gå runt på de två banorna under sommarkvällarna :)
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

JohanAdministratör skrev:
Sandstream skrev:Tänkte bara berätta för de som missat att Bro-Hof öppnar på fredag 8/4 :)

Fredag, lördag och söndag är vikta för medlemmar och deras gäster men från och med måndag 11/4 är det öppet för greenfee-gäster.

Som jag längtat!!! :P
Vad ligger en gäst-freenfee på?
Fick svar nu från klubben och det är 1650:- på vardagar och 1850:- på helger.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Jag lullade runt på övningsgreenerna en vardag förra sommaren efter att jag varit där och gjort fitting i studio. Det var magiskt. Helt tomt på övningsområdet. Några bollar i fickan. En wedge och kikare. Nya slag mot nya pinnar varje gång. Jäklar vad bra träning det var!
Erikxson
Inlägg: 1061
Blev medlem: 16 maj 2014, 22:49
Ort: Golf Uppsala

Dom brukar ha reducerad greenfee fram till typ mitten på maj pga mycket dressning/hålpipning. Men verkar inte som det finns iår.. :/
Har iaf signat upp för Amateur Masters iår igen!
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g
Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41"
Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0
Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M
Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500
HCP: 3-ish :roll:
Pontus20
Inlägg: 39
Blev medlem: 18 apr 2015, 12:38

Erikxson skrev:Dom brukar ha reducerad greenfee fram till typ mitten på maj pga mycket dressning/hålpipning. Men verkar inte som det finns iår.. :/
Har iaf signat upp för Amateur Masters iår igen!
Jag skulle gissa att pga Nordea Masters så vill man kanske hålla nere antalet spelare på banan fram tills dess. Samt att banan lär väl stängas för allmänheten någon eller några veckor innan tävlingen. Vet inte hur det har varit de tidigare år som Nordea spelats där?
Driver: Cobra BioCell+ 9.5° FW: TM Jetspeed 15° Hybrid: Cobra AMP 19° Järn: Titleist 714 AP2 4-P Wedgar: Titleist SM6 50°, TM Tour Preferred 54°, Mizuno 60° Putter: Bettinardi C-series
Skriv svar