Spel i helsingborg

Recensera eller fråga om tips...
Johnnyj
Inlägg: 40
Blev medlem: 15 jan 2015, 19:59

Mikael316 skrev:Den 24-27 juli ska jag någongång spela i helsingborgsområdet. Finns det några tips på banor eller kanske rent av någon som också tänkt spela i området då så man kan göra sällskap.

Kan tilläggas att jag inte är det mesta kräsen utan det enda jag vill ha är greener som det bara kan rulla på samt en sjujäkla trevlig miljö!! :)
om jag kan de datumen, så spela jag gärna på vasatorp och du få 35% rabatt på greenfeen. men hör av dig när det börja närmar sig. mvh johnny
Hcp 11.8
Driver: Titleist 915 d2 9,5
Spoon: Titleist fw915
Hybrid: Adams mini 19
Järn Titleist mb 714 p-4
Wedge Titleist vokey
Putter Scotty Cameron golo 3
Boll Titleist Prov1x
Mikael316
Inlägg: 1299
Blev medlem: 23 jul 2015, 11:22
Ort: Eskilstuna

Johnnyj skrev:
Mikael316 skrev:Den 24-27 juli ska jag någongång spela i helsingborgsområdet. Finns det några tips på banor eller kanske rent av någon som också tänkt spela i området då så man kan göra sällskap.

Kan tilläggas att jag inte är det mesta kräsen utan det enda jag vill ha är greener som det bara kan rulla på samt en sjujäkla trevlig miljö!! :)
om jag kan de datumen, så spela jag gärna på vasatorp och du få 35% rabatt på greenfeen. men hör av dig när det börja närmar sig. mvh johnny
Det ska jag absolut göra. Vad roligt!
Driver Wilson Staff D200
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa

https://magolfblogg.wordpress.com/
Johnnyj
Inlägg: 40
Blev medlem: 15 jan 2015, 19:59

Mikael316 skrev:
Johnnyj skrev:
Mikael316 skrev:Den 24-27 juli ska jag någongång spela i helsingborgsområdet. Finns det några tips på banor eller kanske rent av någon som också tänkt spela i området då så man kan göra sällskap.

Kan tilläggas att jag inte är det mesta kräsen utan det enda jag vill ha är greener som det bara kan rulla på samt en sjujäkla trevlig miljö!! :)
om jag kan de datumen, så spela jag gärna på vasatorp och du få 35% rabatt på greenfeen. men hör av dig när det börja närmar sig. mvh johnny
Det ska jag absolut göra. Vad roligt!
Kanon :D
Hcp 11.8
Driver: Titleist 915 d2 9,5
Spoon: Titleist fw915
Hybrid: Adams mini 19
Järn Titleist mb 714 p-4
Wedge Titleist vokey
Putter Scotty Cameron golo 3
Boll Titleist Prov1x
Pär
Inlägg: 127
Blev medlem: 23 jul 2015, 09:20

Tror tyvärr att jag har alla kids hemma så det blir svårt att joina men det kan ändra sig
Mikael316
Inlägg: 1299
Blev medlem: 23 jul 2015, 11:22
Ort: Eskilstuna

Ändrade planer så blir inget spel för mig! Dock ett stort tack för hjälpen och erbjudanden i tråden!!!
Driver Wilson Staff D200
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa

https://magolfblogg.wordpress.com/
Skriv svar