Götaströms GK

Recensera eller fråga om tips...
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Ska spela H30 Tour på Götaströms GK till helgen. Har någon varit där och vill dela med sig av tips?
Har bara kollat banguiden lite snabbt och det ser ut som att det är en relativt smal skogsbana?

Inte lång, lika lång från vit som min hemmabana är från gul.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

JohanAdministratör skrev:Ska spela H30 Tour på Götaströms GK till helgen. Har någon varit där och vill dela med sig av tips?
Har bara kollat banguiden lite snabbt och det ser ut som att det är en relativt smal skogsbana?

Inte lång, lika lång från vit som min hemmabana är från gul.
Gott om tall är det, minns den inte som särskilt svårartad men det kan låta som flipperspel ibland. Den korta längden bjuder in till att du försöker lite väl mycket.
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

MaxP skrev:
JohanAdministratör skrev:Ska spela H30 Tour på Götaströms GK till helgen. Har någon varit där och vill dela med sig av tips?
Har bara kollat banguiden lite snabbt och det ser ut som att det är en relativt smal skogsbana?

Inte lång, lika lång från vit som min hemmabana är från gul.
Gott om tall är det, minns den inte som särskilt svårartad men det kan låta som flipperspel ibland. Den korta längden bjuder in till att du försöker lite väl mycket.
Snackade med en junior i helgen som varit där och tävlat innan, han gav samma intryck som Max.. låter som man förhoppningsvis ska kunna skjuta 3 rundor under 80 slag :D

Kollade igenom banguiden lite snabbt, hål 12 får mig att darra..

http://gotastromsgk.se/wp-content/uploa ... 6x1024.png
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Fick en bild skickad till mig nyss som visar på en green med rätt stora skador. Så jag tror inte vi ska förvänta oss en bana i toppskick.
Skriv svar