Pay and play

Recensera eller fråga om tips...
Dennon
Inlägg: 53
Blev medlem: 17 aug 2014, 11:38

Tänkte ge bort en golfweekend till min icke-golfande vän i present. Det får ju bli på pay and play banor eftersom jag inte tror att han fixar grönt kort till våren. Har ni några tips på sköna pay and play banor runt i Västsverige?

Tack!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
BenkeK
Inlägg: 5
Blev medlem: 22 sep 2017, 22:29

Hej Dennon!

Vet inte om detta helt matchar dina krav men själv tycker jag att detta är ett riktigt vettigt alternativ! Hoppas hur som helst att det löser sig och att han (eller ni) får spela några fina rundor! :mrgreen:
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Albatross 9a e nog pnp om jag ej e helt fel ute. Trevlig bana iaf.
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Dennon
Inlägg: 53
Blev medlem: 17 aug 2014, 11:38

Wolfsheim skrev:Albatross 9a e nog pnp om jag ej e helt fel ute. Trevlig bana iaf.


Det blir Vasatorp i Helsingborg. Verkar vara riktigt bra anläggning. Har du spelat där Kewin?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Dennon
Inlägg: 53
Blev medlem: 17 aug 2014, 11:38

Fick en fantastisk helg på Vasatorps Gk med min vän som sa, det här var roligare än vad jag hade tänkt mig...
Vasatorp hade två pay & play banor. Västra 9:an som var öppen för alla. Helt ok bana för en nybörjare. Inte så mycket hinder...
Dagen efter spelade vi allébanan, 9 hål där en i bollen skulle ha hcp. Väldigt fin! Rekommenderar verkligen Vasatorp! En superfin anläggning med många träningsområden och nxt-tourbollar på rangen..;)
Vädret var underbart sommarväder och hela upplevelsen blev lyckad!
Dennon
Inlägg: 53
Blev medlem: 17 aug 2014, 11:38

Fick en fantastisk helg på Vasatorps Gk med min vän som sa, det här var roligare än vad jag hade tänkt mig...
Vasatorp hade två pay & play banor. Västra 9:an som var öppen för alla. Helt ok bana för en nybörjare. Inte så mycket hinder...
Dagen efter spelade vi allébanan, 9 hål där en i bollen skulle ha hcp. Väldigt fin! Rekommenderar verkligen Vasatorp! En superfin anläggning med många träningsområden och nxt-tourbollar på rangen..;)
Vädret var underbart sommarväder och hela upplevelsen blev lyckad!
Skriv svar