Alicante/Torrevieja

Recensera eller fråga om tips...
Operatören
Inlägg: 3
Blev medlem: 07 feb 2019, 20:04

Hallå
Nån som har erfarenhet från Alicante/Torrevieja området?
Blir ev och åka dit under våren och spela, finns det tips på bra banor med rimlig greenfee? +är bra range och träningsområde
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Har en kompis som var där i början på december och spelade i 7 dagar.
Kollar med honom och återkommer!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Finns lite gamla trådar om golf i det området som kan vara värda att spana in..

viewtopic.php?f=34&t=986

viewtopic.php?f=34&t=950

viewtopic.php?f=34&t=984

viewtopic.php?f=34&t=1523
Operatören
Inlägg: 3
Blev medlem: 07 feb 2019, 20:04

Okay tack så mycket. Ska kika på dom befintliga trådarna
Sestoelemento
Inlägg: 1
Blev medlem: 10 maj 2019, 20:50

Om ni reser t.e. till Torrevieja att spela varifrån boker ni boenden? Frågar för jag har en lägenhet på Orihuela Costa, som är ’upscale’ och vill inte hyra ut genom booking.com osv - använder ni vissa sidor eller bara google och sen framåt vilken sida som helst kommer upp? Tack och om dessa saker kan inte frågas här är ok, man måste ändå prova ;)
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Sestoelemento skrev: 10 maj 2019, 20:55 Om ni reser t.e. till Torrevieja att spela varifrån boker ni boenden? Frågar för jag har en lägenhet på Orihuela Costa, som är ’upscale’ och vill inte hyra ut genom booking.com osv - använder ni vissa sidor eller bara google och sen framåt vilken sida som helst kommer upp? Tack och om dessa saker kan inte frågas här är ok, man måste ändå prova ;)
Airbnb skulle jag gissa att jag skulle använda, och kanske blocket också. Om den är mega-fin och du ska ha 50.000kr/vecka så finns ju andra alternativ inom luxury home-uthyrning. Även lokala mäklare kan ju vara ett alternativ.
Skriv svar