Ryder Cup Paris 2018

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
Niklas
Inlägg: 1081
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Finns det någon på forumet som tänkte åka ner till Paris nästa år för att se Europa ta tillbaka Ryder Cup-titeln? Biljetterna släpps i dagarna och jag skulle gissa på att det gäller att hänga på låset om man ska få en biljett till en av tävlingsdagarna. Man måste skapa ett konto nu på en gång om man ska ha chans att köpa biljett när de släpps: http://www.rydercup.com/tickets.
Hcp: ~12
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Niklas skrev:Finns det någon på forumet som tänkte åka ner till Paris nästa år för att se Europa ta tillbaka Ryder Cup-titeln? Biljetterna släpps i dagarna och jag skulle gissa på att det gäller att hänga på låset om man ska få en biljett till en av tävlingsdagarna. Man måste skapa ett konto nu på en gång om man ska ha chans att köpa biljett när de släpps: http://www.rydercup.com/tickets.
Jag räknar med att vara med i utlottningen för PGA-medlemmar i Europa även i år men vill hemskt gärna åka. Det är en idrottsupplevelse utöver det vanliga som jag varmt rekommenderar till alla golfintresserade.
Niklas
Inlägg: 1081
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Fick hem Golf Digest igår och såg att de spelat banan och greenfeen är lägre än vad biljetterna på helgen är, haha. Kanske man ska lägga pengarna på att spela banan själv istället? Om jag köper biljett blir det iaf till fredagen som har lite lägre priser.
Hcp: ~12
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4690
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Jag är anmäld för biljetter
niklastv
Inlägg: 1
Blev medlem: 04 okt 2017, 21:24

Jag lyckades knipa biljetter till fredag och lördag åt mig och 3 polare. Orimligt laddad! kvällen har spenderats till att boka hotell och planera outfit samt gå igenom klipp på youtube från senast det begav sig i Europa 2014. Nu hoppas vi att vi har minst 2 svenskar med i laget.. :)
Niklas
Inlägg: 1081
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Spelarna i USA:s lag har totalt 31 majors tillsammans...
Hcp: ~12
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4690
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Niklas skrev: 05 sep 2018, 07:23 Spelarna i USA:s lag har totalt 31 majors tillsammans...
Aj aj aj... det kommer bli episkt. Tiger, Phil och Bryson som wild cards.
Vem får sista tror ni?

Jag tror på Tiger FInau :) Han är en sån hard hitter som kan leverera 5 raka birdies och vinna matchspel.
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Någon som vet vart man kan se Björns picks sen, länk?
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
Skogshuggarn
Inlägg: 23
Blev medlem: 12 jun 2016, 21:57
Ort: Stockholm

Paradispetter skrev: 05 sep 2018, 12:20 Någon som vet vart man kan se Björns picks sen, länk?
Ska gå att se via denna länk
Niklas
Inlägg: 1081
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Garcia, på riktigt? Om man tyckte Stenson är ur form är det inget jämfört med Garcia. Rafa hade varit ett bättre val.
Hcp: ~12
Skriv svar