Ryder Cup Paris 2018

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Niklas skrev: 05 sep 2018, 14:43 Garcia, på riktigt? Om man tyckte Stenson är ur form är det inget jämfört med Garcia. Rafa hade varit ett bättre val.
+1 på den. Vi får hoppas på att Garcia överraskar.
The Swedish Golfer
Inlägg: 23
Blev medlem: 21 aug 2018, 19:51

Håller med! Hellre Rafa eller Fitzpatrick! Men gissar att rutin är extra viktigt i RC!

Tre skandinaver med, har det nånsin hänt!?
Youtube: The Swedish Golfer Channel
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4690
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Här är en bra video som visar banan från ett bra perspektiv för er som vill kika närmare på den...

puttelinden
Inlägg: 13
Blev medlem: 20 apr 2017, 15:01

Riktigt tomt i denna tråd! Är det inga som ska ner? Vi är tre stycken som åker ner och kör lördagen! Ska bli sjukt stort att vara på plats!


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
e-Fredde
Inlägg: 98
Blev medlem: 14 apr 2018, 19:46

puttelinden skrev: 16 sep 2018, 06:57 Riktigt tomt i denna tråd! Är det inga som ska ner? Vi är tre stycken som åker ner och kör lördagen! Ska bli sjukt stort att vara på plats!


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Riktigt avundsjuk! Får följa på Viaplay istället...känns lite mesigt i förhållande till er som är på plats :)

Vad ser ni som åker mest framemot? Någon särskild spelare ni vill se och följa kanske?
puttelinden
Inlägg: 13
Blev medlem: 20 apr 2017, 15:01

e-Fredde skrev:
puttelinden skrev: 16 sep 2018, 06:57 Riktigt tomt i denna tråd! Är det inga som ska ner? Vi är tre stycken som åker ner och kör lördagen! Ska bli sjukt stort att vara på plats!


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Riktigt avundsjuk! Får följa på Viaplay istället...känns lite mesigt i förhållande till er som är på plats :)

Vad ser ni som åker mest framemot? Någon särskild spelare ni vill se och följa kanske?
Så splittrade känslor! Till att börja med. Uppväxt med Tiger och få se han live... ja bara den är ju sjuk! Sedan har vi världsspelare på världsspelare! Så många jänkare som man egentligen gillar men jag vet ju att när jag kollar idrott att jag går igång och älskar laget man håller på.

Som sakt kommer det bli blandade känslor men jag vet att vad jag mest ser fram emot är festen och Stämningen runt om. Höjdpunkter i ett utopiskt perspektiv vore att se Rose och Stenson köra över ett par jänkare. McIlroy hysha Captain America och Norén ligga 70m bakom DJ varje utslag men vinna med 5&3 bara för att täppa till käften på det där landet en gång för alla! #GoEurope


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
e-Fredde
Inlägg: 98
Blev medlem: 14 apr 2018, 19:46

Något som är lite positivt är ju att jänkarna överlag är rätt under isen just nu... :twisted:

Många i USA som trots det lag som faktiskt ställer upp med in vågar tro på vinst.

Om du växt upp med Tiger kanske du ska försöka komma i ett bra läge att springa fram och sno hans boll, eller i alla fall kasta den bakom ett träd eller nått :)
puttelinden
Inlägg: 13
Blev medlem: 20 apr 2017, 15:01

e-Fredde skrev:Något som är lite positivt är ju att jänkarna överlag är rätt under isen just nu... :twisted:

Många i USA som trots det lag som faktiskt ställer upp med in vågar tro på vinst.

Om du växt upp med Tiger kanske du ska försöka komma i ett bra läge att springa fram och sno hans boll, eller i alla fall kasta den bakom ett träd eller nått :)
Och skrika. ”DEN HÄR ÄR FÖR ELIN!”


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Lefty71
Inlägg: 8
Blev medlem: 16 maj 2016, 19:05

Niklas skrev:Garcia, på riktigt? Om man tyckte Stenson är ur form är det inget jämfört med Garcia. Rafa hade varit ett bättre val.
Bild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
...Left is Right...
Driver: Taylormade M1 10.5* FW3: Taylormade M2 16.5 HL Hybrid:Taylormade M2 22*
Järn: AP-2 712 4-P Wedge: Wishon PCF Micro Tour 50,54&58 Putter: Ping Anser 2
puttelinden
Inlägg: 13
Blev medlem: 20 apr 2017, 15:01

Lefty71 skrev:
Niklas skrev:Garcia, på riktigt? Om man tyckte Stenson är ur form är det inget jämfört med Garcia. Rafa hade varit ett bättre val.
Bild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Det gäller att få ihop ett lag också. Tror att Garcia är ett grymt viktigt pick till laget.


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Skriv svar