US OPEN - Chambers Bay

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
trippelhej
Inlägg: 532
Blev medlem: 19 maj 2014, 14:16

Synd att man missade Stenson, började kolla när Tiger började...
Användarens profilbild
Hollowind
Inlägg: 792
Blev medlem: 18 jan 2015, 14:09
Ort: Göteborg (St Jörgen)

trippelhej skrev:Synd att man missade Stenson, började kolla när Tiger började...
Om det är Viaplay/Viasat Golf du tittar på så missade du inget direkt. Han var ju på 16e när sändningen började om jag minns rätt. Sedan får han ju som bekant inte mycket air time i amerikanskproducerade sändningar heller.
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
svalle
Inlägg: 176
Blev medlem: 11 jun 2015, 09:37

Hollowind skrev:
trippelhej skrev:Synd att man missade Stenson, började kolla när Tiger började...
Om det är Viaplay/Viasat Golf du tittar på så missade du inget direkt. Han var ju på 16e när sändningen började om jag minns rätt. Sedan får han ju som bekant inte mycket air time i amerikanskproducerade sändningar heller.
Bör väl bli mer av Stenson idag då han är i ledning och går ut på eftermiddagen när sändningen är i gång.
WITB 2020
Driver: Ping G30 LS
Spoon: Callaway XR
Utility: TM Gapr Low
Hybrid: Adams Golf 20*
Järn: Taylor Made TP
Wedgar: Mack Daddy 4 52/10, 56/10, 60/10
Putter: Taylor Made Spider X
Boll: Pro v1 HCP: +0,4
HIO: 2
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Här missar man första dagarna på grund av annat och så kikar man in på resultatlistan och hittar sina två favoriter i botten...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Tack Sandstream för länken!
Kollade streamen så länge jag kunde vara vaken. Vet vi om den kommer vara tillgänglig hela helgen också ?
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

JohanAdministratör skrev:Tack Sandstream för länken!
Kollade streamen så länge jag kunde vara vaken. Vet vi om den kommer vara tillgänglig hela helgen också ?
Så lite så! :)

Det tror jag. De börjar sända en grupp 08:15 deras tid vilket borde bli 17:15 vår tid.

Det jag gillade med att de följde en boll var att man fick se alla deras slag och höra mer snack mellan spelare och caddies.

En sak jag inte riktigt förstod var varför bollen bakom fick slå ut på 12:an innan bollen framför var klara?
Kommentatorerna sa att det var någon regel de hade på den här banan men med tanke på att flera nådde green på utslaget fick jag det inte riktigt att gå ihop!? :?

Såg slutet av sändningen i morse (spolade tillbaka 4 timmar) och Tiger är som en bilolycka: Man vill inte se men kan inte låta bli att titta :shock:
Sneda slag, toppade slag...
trippelhej
Inlägg: 532
Blev medlem: 19 maj 2014, 14:16

Hollowind skrev:
trippelhej skrev:Synd att man missade Stenson, började kolla när Tiger började...
Om det är Viaplay/Viasat Golf du tittar på så missade du inget direkt. Han var ju på 16e när sändningen började om jag minns rätt. Sedan får han ju som bekant inte mycket air time i amerikanskproducerade sändningar heller.
Sjukt att jag såg mera av Tiger på rangen än Stenson på banan
trippelhej
Inlägg: 532
Blev medlem: 19 maj 2014, 14:16

Tack SandStream för länken, betydligt bättre kvalité.
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

trippelhej skrev:Tack SandStream för länken, betydligt bättre kvalité.
Blir rejäl skillnad i upplevelsen med amerikanska kommentatorer istället för en trött svensk och en reporter som går med bollen hela tiden :)

Hoppas CMore gör PGA-touren bättre än Viasat nästa år.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Tog tag i mitt liv och kikade två timmar igår kväll. Att banan är ett monster är det inget snack om men det var länge sen det kändes så ointressant med US Open. Om bara ett par veckor spelas The Open på Old Course i Links golfens vagga...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skriv svar