Johan försöker hinna med golf!

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
stevvee

29 jul 2019, 05:32

JohanAdministratör skrev:Hoppas allas golfsommar går bra där ute.
Jag själv har precis kommit hem från en veckas bootcamp i San Fransisco. Dock inget golf-bootcamp. Jag har ett nytt jobb som har huvudkontor i SF så alla nyanställda får åka dit för upplärning.

Nu härnäst väntar två veckors road trip med tjejen runtom i Sverige medan hantverkare börjar bygga balkong i läggan.
Jag tar dock inte med mig klubborna på den här resan. Det enda golf-relaterade jag kommer ägna mig åt är Titleist event på PGA National i Malmö då de lanserar de nya järnklubborna till media.

Hur går er golf-sommar?

Ibland är det skönt med paus ! Skall bli intressant att höra om nya stickorna sen för är grymt intresserad.

För mig går säsongen riktigt bra och har väll inget att klaga på egentligen.
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
MaxP

29 jul 2019, 06:14

JohanAdministratör skrev:
29 jul 2019, 05:28
Hoppas allas golfsommar går bra där ute.
Jag själv har precis kommit hem från en veckas bootcamp i San Fransisco. Dock inget golf-bootcamp. Jag har ett nytt jobb som har huvudkontor i SF så alla nyanställda får åka dit för upplärning.

Nu härnäst väntar två veckors road trip med tjejen runtom i Sverige medan hantverkare börjar bygga balkong i läggan.
Jag tar dock inte med mig klubborna på den här resan. Det enda golf-relaterade jag kommer ägna mig åt är Titleist event på PGA National i Malmö då de lanserar de nya järnklubborna till media.

Hur går er golf-sommar?
SF såg underbart ut, och är en underbar stad! Njut av lite break, det kan som Stefan skriver vara lite skönt ibland!
Användarvisningsbild
JohanAdministratör
Site Admin

31 aug 2019, 07:08

Idag ska jag lira Fågelbro!
Har inte slagit en boll i veckan. Senast jag slog gick det dock över förväntan bra.
Dagens känsla får bli fade 100% med en känsla av att starta bollen vänster. Vill känna hur bladet skär igenom.
Men främst ska jag fokusera på att ha trevligt. Sen ska jag lets lite boll. Har en enda ProV1 i bagen..

Önska mig lycka till!

Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
8 FRIBILJETTER att provspela Fantasy golf för hos Fsport.net <--- PROVSPELA
Användarvisningsbild
JohanAdministratör
Site Admin

07 sep 2019, 20:06

Drömrunda idag!
Slog en 30 slag på Dormy i Trackman innan rundan och fick självförtroende att svingen var rätt. Så jag körde på och litade på svingen. 7 GIR första nio. Och 3 blev birdies. Då försvann också min boll på bästa birdiehålet..
IMG_1448.JPG
IMG_1448.JPG (165.79 KiB) Visad 238 gånger

Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
8 FRIBILJETTER att provspela Fantasy golf för hos Fsport.net <--- PROVSPELA
Skriv svar