Johan - 2024 nu kör vi!!

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Någon som har starttid någonstans imorgon i Stockholmstrakten?
Användarens profilbild
Beardie
Inlägg: 15
Blev medlem: 08 aug 2018, 12:28

JohanAdministratör skrev:Någon som har starttid någonstans imorgon i Stockholmstrakten?

Jag och en polare ska ut på mälarös 9 hålare imorgon 09.00. Om du vill hänga på är det bara att boka in dig i bollen, bara kul med fler. Osäker om det blir ett eller två varv Bild

Vi kör från bromma om lift behövs.

Rikard


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Beardie skrev:
JohanAdministratör skrev:Någon som har starttid någonstans imorgon i Stockholmstrakten?

Jag och en polare ska ut på mälarös 9 hålare imorgon 09.00. Om du vill hänga på är det bara att boka in dig i bollen, bara kul med fler. Osäker om det blir ett eller två varv Bild

Vi kör från bromma om lift behövs.

Rikard


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Stort tack för inbjudan. Jag tar dagen idag för träning och sen så blir det stadium med Sandstream imorgon. Lycka till och kör hårt!


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Idag blir det Bro Hof Stadium Course! BAAM. Jag ska försöka att bara njuta som en trevlig säsongsavslutning med ny driver och FW3 i bagen.
Banan ser grym ut!


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

JohanAdministratör skrev: 18 nov 2018, 08:17 Idag blir det Bro Hof Stadium Course! BAAM. Jag ska försöka att bara njuta som en trevlig säsongsavslutning med ny driver och FW3 i bagen.
Banan ser grym ut!


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Underbart, kör hårt!
Användarens profilbild
Beardie
Inlägg: 15
Blev medlem: 08 aug 2018, 12:28

JohanAdministratör skrev:
Beardie skrev:
JohanAdministratör skrev:Någon som har starttid någonstans imorgon i Stockholmstrakten?

Jag och en polare ska ut på mälarös 9 hålare imorgon 09.00. Om du vill hänga på är det bara att boka in dig i bollen, bara kul med fler. Osäker om det blir ett eller två varv Bild

Vi kör från bromma om lift behövs.

Rikard


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Stort tack för inbjudan. Jag tar dagen idag för träning och sen så blir det stadium med Sandstream imorgon. Lycka till och kör hårt!


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum

Alright! Lycka till!

Fick till en magisk 9 hålare så det blev en bra (potentiell) säsongsavslutning :)

Rikard


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Man kan undra vad som händer i den här dagboken...
Inte mycket golf alls tyvärr.

Jag har haft en fruktansvärt stressig och tuff början på vintern med stress-peak när min mormor gick bort väldigt hastigt och sedan någon vecka senare så gick hunden jag växt upp med bort också. Parallellt har jag sålt lägenhet, köpt lägenhet, flyttat, fått sälj-ansvar för Cloud Golf Club, varit sjuk, varit på Bali, förlovat mig, och som grädde på moset fick jag Campylobacter och sviiiin-svåra magsmärtor förra veckan. Däremellan har jag också haft fruktansvärd mag-influensa och fontänspytt på en flight mellan Qatar och Denpasar.

Så minst sagt har det varit stressigt och tufft. Jag ser fram emot att landa igen och kunna fokusera på allt det bra som ska hända 2019. T.ex att gifta mig, skjuta under 70, spela massor av golf, och träffa er!
Sakta börjar golfsugen att infinna sig igen.

Ge mig tips hur jag ska få igång svingen igen, jag behöver lite pepp!
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

JohanAdministratör skrev: 16 jan 2019, 09:46 Man kan undra vad som händer i den här dagboken...
Inte mycket golf alls tyvärr.

Jag har haft en fruktansvärt stressig och tuff början på vintern med stress-peak när min mormor gick bort väldigt hastigt och sedan någon vecka senare så gick hunden jag växt upp med bort också. Parallellt har jag sålt lägenhet, köpt lägenhet, flyttat, fått sälj-ansvar för Cloud Golf Club, varit sjuk, varit på Bali, förlovat mig, och som grädde på moset fick jag Campylobacter och sviiiin-svåra magsmärtor förra veckan. Däremellan har jag också haft fruktansvärd mag-influensa och fontänspytt på en flight mellan Qatar och Denpasar.

Så minst sagt har det varit stressigt och tufft. Jag ser fram emot att landa igen och kunna fokusera på allt det bra som ska hända 2019. T.ex att gifta mig, skjuta under 70, spela massor av golf, och träffa er!
Sakta börjar golfsugen att infinna sig igen.

Ge mig tips hur jag ska få igång svingen igen, jag behöver lite pepp!
Normalt brukar man gratulera förlovningar och bröllop, men för en golfare är det inget positivt.
Ser många höjningar framför mig, om du ens kommer ut och spelar! :lol:

Behöver också komma igång med golfen. Har spenderat stora delar av vintern på gymmet för att ge mig själv en ärlig chans den här säsongen.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Stort grattis till förlovningen! Resten skiter vi i och ser vidare mot 2019! Bild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Användarens profilbild
Sullanos
Inlägg: 149
Blev medlem: 25 nov 2016, 09:31
Ort: Västerås (Boden)
Kontakt:

JohanAdministratör skrev:Man kan undra vad som händer i den här dagboken...
Inte mycket golf alls tyvärr.

Jag har haft en fruktansvärt stressig och tuff början på vintern med stress-peak när min mormor gick bort väldigt hastigt och sedan någon vecka senare så gick hunden jag växt upp med bort också. Parallellt har jag sålt lägenhet, köpt lägenhet, flyttat, fått sälj-ansvar för Cloud Golf Club, varit sjuk, varit på Bali, förlovat mig, och som grädde på moset fick jag Campylobacter och sviiiin-svåra magsmärtor förra veckan. Däremellan har jag också haft fruktansvärd mag-influensa och fontänspytt på en flight mellan Qatar och Denpasar.

Så minst sagt har det varit stressigt och tufft. Jag ser fram emot att landa igen och kunna fokusera på allt det bra som ska hända 2019. T.ex att gifta mig, skjuta under 70, spela massor av golf, och träffa er!
Sakta börjar golfsugen att infinna sig igen.

Ge mig tips hur jag ska få igång svingen igen, jag behöver lite pepp!
Grattis till förlovningen! Ser framemot ny podd när du är i fas med tillvaron! Har själv blivit magsjuk mellan Doha och Manilla, det var en mardröm.. Sälj ansvar på Cloud Golf Club betyder det att du inte är kvar på Golfstar eller det kanske är samma företag?


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Driver: Cobra F9 Smoke 6,0
Fairwaywood/hybrid: Mizuno JPX 900
Järn: Callaway X Forged 18 (4-PW)
Wedge: TaylorMade Hi Toe 50 & 56
Putter Toulon
Boll: TP5x
Instagram: Sullanos
Skriv svar