Johan - 2024 nu kör vi!!

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

JohanAdministratör skrev:Har lekt lite vidare med att få in grafik i videon. Känns det mer intressant med lite mer siffror i videon?
Jag tycker själv det blir lite matigare. Det kräver visst arbete, men det kommer det att vara värt för att få vlogg-serien bra.

Videoklippet är inte tillgängligt...
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Sandstream skrev:
JohanAdministratör skrev:Har lekt lite vidare med att få in grafik i videon. Känns det mer intressant med lite mer siffror i videon?
Jag tycker själv det blir lite matigare. Det kräver visst arbete, men det kommer det att vara värt för att få vlogg-serien bra.
Videoklippet är inte tillgängligt...
Nu tror jag det ska finnas tillgängligt, jag hade nog inte klickat på publicera.
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

Grafiken gör det helt klart roligare!
Speciellt när du la in hela trackman bilden vid ett slag, kul att pausa och kika på lite andra siffror med när man ändå nördar ner sig ;)
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Nu kapar jag tråden lite men hur tror ni att de stora "stjärnorna" på YT gör sina videos?
Får känslan av att de har folk som är proffs på videoeditering.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Sandstream skrev:Nu kapar jag tråden lite men hur tror ni att de stora "stjärnorna" på YT gör sina videos?
Får känslan av att de har folk som är proffs på videoeditering.
Yes, jag har träffat reklambyrån som sköter Rick Shiels och Peter Finch kanaler. Det är en enorm apparat.
mannbrink
Inlägg: 45
Blev medlem: 10 mar 2016, 19:48

JohanAdministratör skrev:
Sandstream skrev:Nu kapar jag tråden lite men hur tror ni att de stora "stjärnorna" på YT gör sina videos?
Får känslan av att de har folk som är proffs på videoeditering.
Yes, jag har träffat reklambyrån som sköter Rick Shiels och Peter Finch kanaler. Det är en enorm apparat.
Intressant! Har slutat kolla på dom två eftersom det är för mycket ”produktion” känsla. Gillar Crossfield och det känns som han fortfarande gör mycket själv tillsammans med Lockey som redigerar men man har säkert fel :)
Driver Titleist D2 915 10.5
FW Callaway Big Bertha Alpha 18
Hybrid Titleist 818 H1 21
Järn Nike VR PRO Combo 4-PW
Wedgar Cleveland 588 RTX 2.0. 52/58 grader
Putter Odyssey Metal x 7
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

JohanAdministratör skrev:Yes, jag har träffat reklambyrån som sköter Rick Shiels och Peter Finch kanaler. Det är en enorm apparat.
Där ser man! :)
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

mannbrink skrev:
JohanAdministratör skrev:
Sandstream skrev:Nu kapar jag tråden lite men hur tror ni att de stora "stjärnorna" på YT gör sina videos?
Får känslan av att de har folk som är proffs på videoeditering.
Yes, jag har träffat reklambyrån som sköter Rick Shiels och Peter Finch kanaler. Det är en enorm apparat.
Intressant! Har slutat kolla på dom två eftersom det är för mycket ”produktion” känsla. Gillar Crossfield och det känns som han fortfarande gör mycket själv tillsammans med Lockey som redigerar men man har säkert fel :)
Crossfield gör mycket av sin redigering själv fortfarande som du säger tillsammans med Lockey. Tydligen är flygplan och bilar favoritplatserna.
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

MaxP skrev:
mannbrink skrev:
JohanAdministratör skrev:Nu kapar jag tråden lite men hur tror ni att de stora "stjärnorna" på YT gör sina videos?
Får känslan av att de har folk som är proffs på videoeditering.
Yes, jag har träffat reklambyrån som sköter Rick Shiels och Peter Finch kanaler. Det är en enorm apparat.
Intressant! Har slutat kolla på dom två eftersom det är för mycket ”produktion” känsla. Gillar Crossfield och det känns som han fortfarande gör mycket själv tillsammans med Lockey som redigerar men man har säkert fel :)
Crossfield gör mycket av sin redigering själv fortfarande som du säger tillsammans med Lockey. Tydligen är flygplan och bilar favoritplatserna.[/quote]

Gör allt mer levande och roligare, Rick och Peter är supertråkiga senaste året.
TÄNK PÅ DET MAX NÄR DU JOBBAR. Fortsätt gör redigeringen själv :D
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Tycker Rick gör de bästa klubbtesterna.

Crossfield känns mer filosofisk och har många intressanta infallsvinklar.
Hans och Lockeys banvideos känns rätt oseriösa och det blir mest en massa trams.
(Om han editerar sina videos själv blir jag imponerad. Riktigt proffsigt med fly-overs, musik, grafik osv.)

Finch är okej men det blir lite väl mycket fokus på honom själv (att se hans skills-utmaningar är sövande) och alla nya grejer han får från Adidas. Gillar hans banvideos då han är rätt rolig.
Skriv svar