Johan - 2024 nu kör vi!!

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

MaxP skrev: 11 feb 2019, 10:21
Sandstream skrev: 11 feb 2019, 10:03 Har hört att det tunna träffytorna på framförallt drivers kan gå sönder när det är kallt ute.
Någon som vet om det ligger någon sanning i det?
De flesta leverantörer lämnar inte någon garanti om det är kallare än 5 grader. Men enligt mina kontakter bör du mest vara orolig om klubban är riktigt nedkyld, t.ex. har legat i bilen över en natt och du använder den sådan.
Men TS i Titleist TS står väl för Titleist SNOW? Borde ju va lugnt då va?
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

MaxP skrev: 11 feb 2019, 10:21De flesta leverantörer lämnar inte någon garanti om det är kallare än 5 grader. Men enligt mina kontakter bör du mest vara orolig om klubban är riktigt nedkyld, t.ex. har legat i bilen över en natt och du använder den sådan.
Okej! :)
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Paradispetter skrev: 11 feb 2019, 13:32
MaxP skrev: 11 feb 2019, 10:21
Sandstream skrev: 11 feb 2019, 10:03 Har hört att det tunna träffytorna på framförallt drivers kan gå sönder när det är kallt ute.
Någon som vet om det ligger någon sanning i det?
De flesta leverantörer lämnar inte någon garanti om det är kallare än 5 grader. Men enligt mina kontakter bör du mest vara orolig om klubban är riktigt nedkyld, t.ex. har legat i bilen över en natt och du använder den sådan.
Men TS i Titleist TS står väl för Titleist SNOW? Borde ju va lugnt då va?
Låter rimligt för mig! ;)
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Igår körde jag årets första inomhuspass på Ullna Indoor.
Jag och en kompis delade en matta och svingade och spelade lite points game i TopTracer.

Fokus låg bara på att ha trevligt och känna på lite bollträff. Återkommer med en film när han har skickat över det från sin lur.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

JohanAdministratör skrev: 13 feb 2019, 12:31 Igår körde jag årets första inomhuspass på Ullna Indoor.
Jag och en kompis delade en matta och svingade och spelade lite points game i TopTracer.

Fokus låg bara på att ha trevligt och känna på lite bollträff. Återkommer med en film när han har skickat över det från sin lur.
Låt vinteranalyserna börja!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Brommarangen öppnar i helgen, jag kommer vara där och svinga..
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Jag har en tanke, jag gillar ju er och jag gillar att spela fina golfbanor.

Bro Hof Slott har ett företagsmedlemskap som kostar 28.000 kr. I det medlemskapet ingår 8 greenfee-checkar.
Jag funderar på om jag ska köpa ett sånt medlemskap och sedan använda de 8 checkarna för att spela med er forumiter.

Men då är frågan hur jag ska avgöra vem som ska få en check? Jag tar tacksamt emot idéer. Kanske veckans bästa forumit, eller quiz, finaste uppladdade bild med #svensktgolfforum.

Vad tror ni lockar engagemang?
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

JohanAdministratör skrev: 15 feb 2019, 13:42 Jag har en tanke, jag gillar ju er och jag gillar att spela fina golfbanor.

Bro Hof Slott har ett företagsmedlemskap som kostar 28.000 kr. I det medlemskapet ingår 8 greenfee-checkar.
Jag funderar på om jag ska köpa ett sånt medlemskap och sedan använda de 8 checkarna för att spela med er forumiter.

Men då är frågan hur jag ska avgöra vem som ska få en check? Jag tar tacksamt emot idéer. Kanske veckans bästa forumit, eller quiz, finaste uppladdade bild med #svensktgolfforum.

Vad tror ni lockar engagemang?
En fri runda på Hofen med mannen, myten, legenden Johan räcker nog för att få folk engagerade! ;)

Folk är ju som tokiga så fort något är gratis!
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

JohanAdministratör skrev:Jag har en tanke, jag gillar ju er och jag gillar att spela fina golfbanor.

Bro Hof Slott har ett företagsmedlemskap som kostar 28.000 kr. I det medlemskapet ingår 8 greenfee-checkar.
Jag funderar på om jag ska köpa ett sånt medlemskap och sedan använda de 8 checkarna för att spela med er forumiter.

Men då är frågan hur jag ska avgöra vem som ska få en check? Jag tar tacksamt emot idéer. Kanske veckans bästa forumit, eller quiz, finaste uppladdade bild med #svensktgolfforum.

Vad tror ni lockar engagemang?
Vill minnas att jag är finns med som marknadsföring Bild när spelar vi?

Bild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Saltar alltid en bra story
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Paradispetter skrev: 15 feb 2019, 14:03
JohanAdministratör skrev:Jag har en tanke, jag gillar ju er och jag gillar att spela fina golfbanor.

Bro Hof Slott har ett företagsmedlemskap som kostar 28.000 kr. I det medlemskapet ingår 8 greenfee-checkar.
Jag funderar på om jag ska köpa ett sånt medlemskap och sedan använda de 8 checkarna för att spela med er forumiter.

Men då är frågan hur jag ska avgöra vem som ska få en check? Jag tar tacksamt emot idéer. Kanske veckans bästa forumit, eller quiz, finaste uppladdade bild med #svensktgolfforum.

Vad tror ni lockar engagemang?
Vill minnas att jag är finns med som marknadsföring Bild när spelar vi?

Bild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Tack för påminnelsen Petter! Jag hänger med! 8-)
Skriv svar