En tjejs jakt på singel hcp

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
Användarens profilbild
Emma-Mathilda
Inlägg: 15
Blev medlem: 15 sep 2018, 07:41

stevvee skrev:Välkommen hit ! Superkul att även tjejer kan hitta hit och till golfen.

Och ett stort grattis till eran satsning på green Queens, har läst lite om det och det var ju verkligen något sånt som behövdes.


Skickat från min iPad med Tapatalk
Tack, ja det behövs lite nytänk för att tjejer skall känna sig hemma på golfbanan.
Men intresset är stort bland tjejerna så vi hoppas kunna få fler klubbar att också tänka nytt och satsa :)


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Niklas
Inlägg: 1083
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Välkommen till forumet. Superbra intiativ till Green Queens Golf! Ska försöka få frun att kolla upp det där för hon kanske skulle tycka golf var lite roligare om hon spelade med några tjejer ibland också. Hon började också förra året men har inte riktigt fastnat som du och stannat av lite i utvecklingen.
Hcp: ~12
joakim.pekkari
Inlägg: 789
Blev medlem: 07 jun 2017, 19:48
Ort: Lund
Kontakt:

Kul att du hittat hit! Min tjej ska vara med på er dag på PGA National till helgen!

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

WITB 2021
TaylorMade SIM 9°
Titleist 917F3 13,5°
TaylorMade P790 UDI J2
Srixon Z 585 J3-J4, Z 785 J5, Z Forged J6-PW
Cleveland RTX 4 Raw 50, 54, 58
Scotty Cameron Studio Style Newport 2 / TM Spider X
Hcp: Scratch
Klubb: PGA Sweden National
Användarens profilbild
Emma-Mathilda
Inlägg: 15
Blev medlem: 15 sep 2018, 07:41

Niklas skrev:Välkommen till forumet. Superbra intiativ till Green Queens Golf! Ska försöka få frun att kolla upp det där för hon kanske skulle tycka golf var lite roligare om hon spelade med några tjejer ibland också. Hon började också förra året men har inte riktigt fastnat som du och stannat av lite i utvecklingen.
Superkul om hon ville hänga med ut.
Jag älskar nåde att spela med tjejer och killar för jag får sån känsla i kroppen när ni gör så jäkla långa fina slag och utslag. Grymt imponerande.
Men precis som ni killar säkert älskar att hänga med bara grabbarna så älskar vi tjejer att snacka tjejsnack utan massa män.
Sen skiljer det sig enormt på fokus när man spelar med bara tjejer. Vi tävlar sällan mot varandra och det kan vara skönt ibland.

Så jag tror definitivt att frugan din kommer att uppskatta just den variationen. Att få spela med dig och att ni kanske åker till klubben ihop och spelar i olika bollar.
Risken är bara att hon hittar tjejer som hon kommer älska att hänga med så du inte får se henne hemma så mycket bara :)


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Användarens profilbild
Emma-Mathilda
Inlägg: 15
Blev medlem: 15 sep 2018, 07:41

joakim.pekkari skrev:Kul att du hittat hit! Min tjej ska vara med på er dag på PGA National till helgen! Bild

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Åhh vad roligt Bild vi flyger ner till Malmö redan i morgon.
Jag ska hinna filma en del material till vår satsning 2019 under helgen.
Hälsa henne så gott ska bli så roligt att träffa några av våra Malmö Queens



Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Användarens profilbild
Emma-Mathilda
Inlägg: 15
Blev medlem: 15 sep 2018, 07:41

Emma-Mathilda skrev:
joakim.pekkari skrev:Kul att du hittat hit! Min tjej ska vara med på er dag på PGA National till helgen! Bild

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Åhh vad roligt Bild vi flyger ner till Malmö redan i morgon.
Jag ska hinna filma en del material till vår satsning 2019 under helgen.
Hälsa henne så gott ska bli så roligt att träffa några av våra Malmö Queens



Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
Haha önsketänkande... jag menar att vi flyger ner redan på fredag :) det var vist bara onsdag i dag Bild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
DavveW
Inlägg: 2
Blev medlem: 24 sep 2018, 20:23

Fin sving! Är bilden Möljigtvis från Grödinge gk? :)
Användarens profilbild
Emma-Mathilda
Inlägg: 15
Blev medlem: 15 sep 2018, 07:41

DavveW skrev:Fin sving! Är bilden Möljigtvis från Grödinge gk? :)
Yes där var jag en sväng och tränade med Ingela Tisén BildBild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
WilsonKent
Inlägg: 183
Blev medlem: 07 aug 2018, 13:40

SÅ SJUKT BRA! asså ditt initiativ är grymt bra och att du får fler tjejer/kvinnor att lira är verkligen vad golfen behöver!
Keep up the good work och hoppas MÅNGA MÅNGA fler läser dina inlägg och att de hittar er grupp. Ska nämna detta för alla mina kvinnliga kunder som är mellan 22-39:)
Skriv svar