Hej!

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
Greenguy
Inlägg: 20
Blev medlem: 14 aug 2014, 19:24

Tomas.
Ägare av ett företag/hemsida som heter Pitchcare.nu
Gammal Greenkeeper som är golfgalen.

Bröt ryggen i en bilolycka och visste inte till nyligen om jag någonsin skulle kunna spela igen. Därför köpt väldigt billigt då mitt gamla stals från mitt förråd när jag började återhämta mig(hemskt det låter när man skriver det såhär).

Då hade jag ett Bridgestone J33 B järnset, med blandat resten. Olyo Hybrid, viktad, som var den bästa klubban jag hade, trots märket.
Gammal Callawaydriver, 8.5. Wokey-wedgar. Och en hälskaftad bladputter av obskyrt märke. men även den klockren. Saknar dom klubborna mycket. Men så går det när man skadar ryggen och lägger dom i förrådet.....

Nu? Mitt billiga set jag köpte när jag har tränat upp mig och försökt komma i form: Cleveland Tour Action järnset, Mizuno sw, Titleist 910H hybrid
Driver, Adams 9,5 och en Mizuno hälskaftad putter. Den sista är riktigt fin. Helt set med bag och allt har jag nog gett 500 för. Min Titleisthybrid köpte jag för 100kr på loppis(i nyskick)

Gillar Titleist MB-klubbor. Så letar 712, 714, 695 B. Även Driver av samma märke letas 910, 913.

Ha det fint

Mvh
Tomas
Användarens profilbild
joakimhalvarsson
Inlägg: 209
Blev medlem: 27 maj 2014, 17:23
Ort: Karlstad

Välkommen Tomas!
Drive: Cobra AMP 9.5°
Spoon: Cobra AMP-Cell
Järn: Cobra AMP forged
Wedgar: Wishon 52°/56°
Putter: Taylor Made Spider
Bollar: Titleist Prov1X 2014
HCP: 2.0
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4705
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Välkommen!
Greenguy
Inlägg: 20
Blev medlem: 14 aug 2014, 19:24

Tackar :)
Kan tillägga att om ni har frågor om skötsel eller liknade så är det bara att PM:a. :)
Skriv svar