Till Admin:Önskan om tävlings-kategori

Här snackar vi allmänt om golf...
Loekfan
Inlägg: 7
Blev medlem: 15 aug 2016, 10:45

Hej,

Det här riktar sig till främst till Admin på denna härliga sida!
Jag har nått ner till och ligger kring 4 i HCP nu, med toppar och dalar.

För att stimuleras så känner jag att jag vill spela fler open-tävlingar men har lite problem att hitta bra tävlingar att spela.
Därför tror jag att en tävlingskategori i det här forumet skulle vara väldigt fint, Det finns ju kategorier som träning, utrustning, allmänt osv.

Jag tänker mig en del av forumet där man dels kan tipsa om tävlingar men kanske också där man kan diskutera det som sker runt omkring tävlingar osv. Behöver ju givetvis inte handla om enbart open-tävlingar utan kan även handla om allt från roliga/udda tävlingsspelformer till härliga tävlingsanekdoter och minnen, Tävlingar som bör besökas runt om i sverige av olika anledningar, Ja you name it.
Det är ju en stor del av sporten och förtjänar sin egna del av forumet tycker jag:)

Jag kommer garanterat att dra upp en tråd direkt då/om tävlingskategorin läggs till :)
Driver: Cobra FlyZ+9° - Matrix VLCT ST S
Spoon: Ping G 15,4° - Tour 80 S
Hybrid: Titleist 909H - Graffalloy Pro launch Red S
Järn: Nike vapor PRO combo - KBS Tour S
Wedgar: 52°/8 , 56°/10, 60°/12 Titleist SM4,5
Putter: Scotty Cameron GoLo S Centerskaft
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

Tycker med det låter riktigt bra med en sådan sektion. där man även kanske kan söka spelpartner till tävlingar både en par tävling och foursome!
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4705
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Såg tråden nu. Utveckla gärna dina tankar.

Jag tänker direkt att det skulle kunna bli en bra tråd, men att jag inte tror att det inte kommer bli så många inlägg att det bli en helt egen kategori.
Skriv svar