hemsidan svensk golf

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Järn7
Inlägg: 158
Blev medlem: 15 dec 2016, 09:57

Jag har oerhört svårt att förlika mig med hemsidan för tidningen svensk golf. Här är ett exempel:

Kod: Markera allt

http://www.svenskgolf.se/artiklar/artiklar/20170308/landeryd-ar-arets-golfklubb-i-sverige-2017/
För mig är innehållet stökigt och spretigt. Man kan inte läsa mer några ord för än något i format utseende ändras, mitt i detta reklam, hänvisningar till sociala medier. Även om det inte stod så många ord i texten, så har jag genat och blivit störd i läsandet så mycket att jag inte minns vad som stått. Det också vara popupinformation emellanåt. Numera går allt mer sällan in på hemsidan! ..men det kanske vill att hemsidan skall läggas ned???

Jaha det gick ju så där för mig. codehänvisningen kanske inte fungerar eller är det fel i codehänvisningen dvs </>
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

Järn7 skrev:Jag har oerhört svårt att förlika mig med hemsidan för tidningen svensk golf. Här är ett exempel:

Kod: Markera allt

http://www.svenskgolf.se/artiklar/artiklar/20170308/landeryd-ar-arets-golfklubb-i-sverige-2017/
För mig är innehållet stökigt och spretigt. Man kan inte läsa mer några ord för än något i format utseende ändras, mitt i detta reklam, hänvisningar till sociala medier. Även om det inte stod så många ord i texten, så har jag genat och blivit störd i läsandet så mycket att jag inte minns vad som stått. Det också vara popupinformation emellanåt. Numera går allt mer sällan in på hemsidan! ..men det kanske vill att hemsidan skall läggas ned???

Jaha det gick ju så där för mig. codehänvisningen kanske inte fungerar eller är det fel i codehänvisningen dvs </>

Jag har väldigt svårt för Svenskgolf just nu, efter att dom gjorde om sidan och delade hemsidan i två så har deras layout gjort mig oerhört ointresserad utav att läsa deras tidning. Och nu när jag gick in på din länk blev jag bara snurrig, en jäkla massa reklam och en gigantisk dormy reklam bakom texten. Blev snurrig av att scrolla i texten.
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
Skriv svar