Medlem på Ingarö gk?

Här snackar vi allmänt om golf...
seb
Inlägg: 4
Blev medlem: 27 mar 2017, 15:12

Börjar med att säga Hej! Första inlägget. Ville bidra med lite input här :P

Jag var tidigare medlem i Ingarö i många år. Det är en trevlig klubb med, i Värmdömått, bra faciliteter. Shopen är kunnig och trevlig med bra priset och dessutom en simulator :mrgreen: . Restaurangen har också steppat upp ordentligt de senaste åren och levererar nu både pizza och al carte. Grillbuffen på sommarkvällar är riktigt trevlig! Rangen är som sagt i uppförsbacke, vilket hur man än vrider och vänder på det är en nackdel, men den ligger i anslutning till både klubbhus, resturang och parkering. I alla de här aspekterna skiljer sig Ingarö stort från Nacka, där rangen ligger långt borta, restaurangen är som högst skaplig och shopen inte värd att nämnas.

MEN vad det gäller banorna tycker jag att Nacka är roligare. Det här är ju subjektivt och det finns såklart dom som tycker tvärtom. Jag är i dagsläget medlem i Nacka men frågan är inte det lutar åt IGK till nästa år. Två nya banor ändå, den satsningen är jag svag för :roll:

Är väl lite prisskillnad också om jag inte minns fel? Ingarö är dyrare, ska dock säga att jag inte har koll på hur mycket.
Skriv svar