Tankar om golf

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
Birchtree
Inlägg: 16
Blev medlem: 02 maj 2017, 19:10

Fredag kväll. Vi tittar på The Players.

Kärleken: vet du att Paul Casey spelar utan sponsor nu så han har Unicef på bagen istället. Han skänker pengar till dom för varje birdie han gör.

Jag: Vilken bra idé, det kanske jag skulle göra.

Kärleken: Men då blir det ju inga mer pengar till barnen.

#hemmastöd #challengeaccepted #ärkefiende
Birchtree
Zorro
Inlägg: 51
Blev medlem: 18 aug 2014, 10:28

Kommer det fler alster av Birchtree, tro? Någon som vet vem det är och om man kan läsa på andra ställen?
Skulle väldigt gärna läsa fler berättelser.


Zorro
Birchtree
Inlägg: 16
Blev medlem: 02 maj 2017, 19:10

Hej! Jag är tillbaka och kommer börja skriva igen här!
Birchtree
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Birchtree skrev: 18 aug 2018, 08:51 Hej! Jag är tillbaka och kommer börja skriva igen här!
Ser fram emot det!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Birchtree skrev: 18 aug 2018, 08:51 Hej! Jag är tillbaka och kommer börja skriva igen här!
BAAM! Välkommen tillbaka!
Birchtree
Inlägg: 16
Blev medlem: 02 maj 2017, 19:10

Hur vet man om att man är älskad?

Ett säkert tecken är att du fysiskt befinner dig på Sörfjärdens golfbana med en, numera billig, driver i handen.

Mentalt återupplever du den bollflykt du just skapat, en tokvild slice som carryat ett helt skogsparti. Du ska just övergå från förnekelsefasen till vredesfasen när bollen landar långt in på fel fairway, och din älskade vänder sig mot dig.

Älskling: Åh, det där var bara en liten, liten, liiiiiiten fade – vinden måste ha tagit den!

Sker detta när det blåser starkt från höger till vänster? Då vet du med säkerhet att du dels är älskad och dels att karln är förblindad av kärlek.
Birchtree
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Skönt att du är tillbaka!
Användarens profilbild
Emma-Mathilda
Inlägg: 15
Blev medlem: 15 sep 2018, 07:41

Birchtree skrev:Hur vet man om att man är älskad?

Ett säkert tecken är att du fysiskt befinner dig på Sörfjärdens golfbana med en, numera billig, driver i handen.

Mentalt återupplever du den bollflykt du just skapat, en tokvild slice som carryat ett helt skogsparti. Du ska just övergå från förnekelsefasen till vredesfasen när bollen landar långt in på fel fairway, och din älskade vänder sig mot dig.

Älskling: Åh, det där var bara en liten, liten, liiiiiiten fade – vinden måste ha tagit den!

Sker detta när det blåser starkt från höger till vänster? Då vet du med säkerhet att du dels är älskad och dels att karln är förblindad av kärlek.
Haha underbart Bild älskar ditt bildspråk Bild


Sent from my iPhone using Svensktgolfforum
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

Birchtree skrev:Hur vet man om att man är älskad?

Ett säkert tecken är att du fysiskt befinner dig på Sörfjärdens golfbana med en, numera billig, driver i handen.

Mentalt återupplever du den bollflykt du just skapat, en tokvild slice som carryat ett helt skogsparti. Du ska just övergå från förnekelsefasen till vredesfasen när bollen landar långt in på fel fairway, och din älskade vänder sig mot dig.

Älskling: Åh, det där var bara en liten, liten, liiiiiiten fade – vinden måste ha tagit den!

Sker detta när det blåser starkt från höger till vänster? Då vet du med säkerhet att du dels är älskad och dels att karln är förblindad av kärlek.
Mer!!!!


Skickat från min iPad med Tapatalk
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
Användarens profilbild
korben
Inlägg: 94
Blev medlem: 10 aug 2017, 15:17

Otroligt välskrivet och underhållande. Likt alla andra så ser jag fram emot att läsa mer.
Hemmaklubb: Ingarö GK

Driver Ping G400 Max
3W Ping G425
Irons Callaway Hot X2 3-PW (3-4 Hybrid)
Wedge Titleist SM5 50, 54 SM6 58
Putter Odyssey Works #7 Versa

Hdcp: 13.5
Skriv svar