Golfweekend - tips

Recensera eller fråga om tips...
Nafors
Inlägg: 5
Blev medlem: 27 jun 2017, 08:25

Premiärinlägg för mig, bara det är stort nog Bild!

Har förälskat mig totalt i golfen sen jag började i våras och är sugen på att dra på en golfweekend nu efter sommaren!

Inga specifika krav förutom bra banor och inga ohumana priser ;) !

Så jag tar mer än gärna emot alla tips och guldkorn ni sitter inne på!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
Hollowind
Inlägg: 792
Blev medlem: 18 jan 2015, 14:09
Ort: Göteborg (St Jörgen)

Pratar vi inom Sverige? Om ja, någon viss del av landet? Ska det inkludera boende?
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
Nafors
Inlägg: 5
Blev medlem: 27 jun 2017, 08:25

Hollowind skrev:Pratar vi inom Sverige? Om ja, någon viss del av landet? Ska det inkludera boende?
Ja allt är av intresse, en fördel om det är med boende såklart!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Niklas
Inlägg: 1083
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Nafors skrev:
Hollowind skrev:Pratar vi inom Sverige? Om ja, någon viss del av landet? Ska det inkludera boende?
Ja allt är av intresse, en fördel om det är med boende såklart!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Lindö har ett bra erbjudande med greenfee, boende, middag och fruskost för 1095 kr/person. Tre banor att spela på. Jag har inte spelat på banan eftersom jag har hört att skicket varit bedrövligt på fairways i år, men brunchen är iaf superb, så lär vara bra mat iaf!
Hcp: ~12
Nafors
Inlägg: 5
Blev medlem: 27 jun 2017, 08:25

Niklas skrev:
Lindö har ett bra erbjudande med greenfee, boende, middag och fruskost för 1095 kr/person. Tre banor att spela på. Jag har inte spelat på banan eftersom jag har hört att skicket varit bedrövligt på fairways i år, men brunchen är iaf superb, så lär vara bra mat iaf!
Låter som ett grymt pris, bedrövliga fairways drar ju ner en del. Inte varje gång man går direkt på green lixom ;)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Nafors skrev:
Niklas skrev:
Lindö har ett bra erbjudande med greenfee, boende, middag och fruskost för 1095 kr/person. Tre banor att spela på. Jag har inte spelat på banan eftersom jag har hört att skicket varit bedrövligt på fairways i år, men brunchen är iaf superb, så lär vara bra mat iaf!
Låter som ett grymt pris, bedrövliga fairways drar ju ner en del. Inte varje gång man går direkt på green lixom ;)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Lindö är ett bra val. Du kan bo där men sen kan du välja att lira dina rundor på andra anläggningar också som finns inom GolfStar.
Till i höst ska det nog ha kommit lite mer regn så banorna ska vara bättre då.
Skriv svar