Intressekoll: Forum-resa våren 2018

Recensera eller fråga om tips...
Användarens profilbild
Hollowind
Inlägg: 792
Blev medlem: 18 jan 2015, 14:09
Ort: Göteborg (St Jörgen)

OBS: Vi har bara fått fem svar på enkäten. Det vore väldigt kul och uppskattat om fler ville svara på enkäten, annars är risken att allt imploderar för att det känns för riskfyllt att dra igång något som sedan rinner ut i sanden.
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
carl.nordqvist
Inlägg: 21
Blev medlem: 05 jul 2017, 12:24

Kul!

Skickat från min E5823 via Tapatalk
Användarens profilbild
BenkeK
Inlägg: 5
Blev medlem: 22 sep 2017, 22:29

Har inte hunnit diskutera så mycket med någon av er då jag är så ny, men om man ändå är välkommen så tycker jag det låter som en ytterst rolig resa att få medverka på! ;)

OBS! Har förresten fyllt i nu!
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Hur går det med planeringen av detta? Är intresset nog för att det ska vara värt att gå steget längre?
Jag har precis som Johan och Hollowind lite kontakter att dra i och kan gärna lägga upp ett par exempel ytterligare.
Användarens profilbild
Hollowind
Inlägg: 792
Blev medlem: 18 jan 2015, 14:09
Ort: Göteborg (St Jörgen)

Personligen har jag fått lite frost i bagen på grund av handledsproblem. Vila har inte hjälpt, så nu väntar återbesök och så får vi se om det är tal om rehabiliteringsträning eller något annat. Detta har givetvis gjort att jag inte fokuserat så mycket på golfen de senaste fem-sex veckorna som jag annars brukar. Och som svar på din fråga Max, så är det svårt att veta då jag måste säga att responsen var sämre än önskat och att det brukar innebära att när en intressekoll är sval, är anmälningarna i skarpt läge ännu färre.

Tills vidare, tills jag vet om jag ens har möjlighet att spela golf i april, lägger jag planeringen lite på is. Om någon önskar stötta Erikxson och ta över min fackla så är jag öppen för det. Om jag är spelbar redan efter nyår och kan komma igång med rangeträning, lovar jag att återkomma (om intresset visat sig finnas).

De få initiala dialoger jag haft med resebyråer har inte inneburit några rabatter eller kompisvillkor, så det är status quo på den fronten egentligen.
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Hollowind skrev:Personligen har jag fått lite frost i bagen på grund av handledsproblem. Vila har inte hjälpt, så nu väntar återbesök och så får vi se om det är tal om rehabiliteringsträning eller något annat. Detta har givetvis gjort att jag inte fokuserat så mycket på golfen de senaste fem-sex veckorna som jag annars brukar. Och som svar på din fråga Max, så är det svårt att veta då jag måste säga att responsen var sämre än önskat och att det brukar innebära att när en intressekoll är sval, är anmälningarna i skarpt läge ännu färre.

Tills vidare, tills jag vet om jag ens har möjlighet att spela golf i april, lägger jag planeringen lite på is. Om någon önskar stötta Erikxson och ta över min fackla så är jag öppen för det. Om jag är spelbar redan efter nyår och kan komma igång med rangeträning, lovar jag att återkomma (om intresset visat sig finnas).

De få initiala dialoger jag haft med resebyråer har inte inneburit några rabatter eller kompisvillkor, så det är status quo på den fronten egentligen.
Då förstår jag läget. Som du säger, är inte ens intresset högt så finns det bättre saker att lägga den energin på i slutändan! :) Lycka till att få ordning på handleden, jag har förslag om återbesöket inte hjälper.
Skriv svar