Forumets design/utveckling

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Järn7 skrev:Om inloggning blir via facebook, så kommer ni inte ha med mig i forumet!
så ni bara vet...
Johan förklarade lite tidigare i tråden att han vill ha det som ett komplement för nya medlemmar och det tycker jag är okej.
Användarens profilbild
Järn7
Inlägg: 158
Blev medlem: 15 dec 2016, 09:57

japp är det så, har jag inte något problem med detta.
Theobillberg
Inlägg: 39
Blev medlem: 21 jan 2018, 18:16

Jag tycker att man borde kunna sortera inlägg efter datum alltså att det nyaste är längst upp.
Theo Billberg, Dormy
Nynäshamns GK
HCP: 4,7
Cristoffer
Inlägg: 138
Blev medlem: 23 okt 2017, 20:37

Theobillberg skrev:Jag tycker att man borde kunna sortera inlägg efter datum alltså att det nyaste är längst upp.

Du kan ju välja ’visa olästa inlägg’
Callaway
TaylorMade
Hcp Familj
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Cristoffer skrev:
Theobillberg skrev:Jag tycker att man borde kunna sortera inlägg efter datum alltså att det nyaste är längst upp.

Du kan ju välja ’visa olästa inlägg’
Du kan också ta typ ”senaste inlägg” eller vad de nu heter när man inte sitter på TAT :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Från och med nu kommer jag låta en webbutvecklare sätta igång med utvecklingen av forumet.
Jag kommer bjuda in er så småningom att testa det och komma med feedback. OM forumet försvinner av någon anledning så vet ni varför. :shock:
Cristoffer
Inlägg: 138
Blev medlem: 23 okt 2017, 20:37

JohanAdministratör skrev:Från och med nu kommer jag låta en webbutvecklare sätta igång med utvecklingen av forumet.
Jag kommer bjuda in er så småningom att testa det och komma med feedback. OM forumet försvinner av någon anledning så vet ni varför. :shock:

Du har vunnit på fsport och dragit till Bahamas?
Callaway
TaylorMade
Hcp Familj
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Cristoffer skrev:
JohanAdministratör skrev:Från och med nu kommer jag låta en webbutvecklare sätta igång med utvecklingen av forumet.
Jag kommer bjuda in er så småningom att testa det och komma med feedback. OM forumet försvinner av någon anledning så vet ni varför. :shock:
Du har vunnit på fsport och dragit till Bahamas?
I wish!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Vilka avdelningar av forumet kan vi dumpa och vilka bör läggas till?

Vi kanske skulle skapa en som heter Toursnack istället för PGA/ET? Med två klistrade tråden som övergripande handlar om ET/PGA så får den som vill diskutera separata tävlingar eller event i samband med tourerna starta de trådarna under den kategorin?

Nyheter - skippas helt va?

Döpa om Golfbanor i Sverige & utomlands till banrecensioner kanske?
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

JohanAdministratör skrev:Vilka avdelningar av forumet kan vi dumpa och vilka bör läggas till?

Vi kanske skulle skapa en som heter Toursnack istället för PGA/ET? Med två klistrade tråden som övergripande handlar om ET/PGA så får den som vill diskutera separata tävlingar eller event i samband med tourerna starta de trådarna under den kategorin?

Nyheter - skippas helt va?

Döpa om Golfbanor i Sverige & utomlands till banrecensioner kanske?
En toursnack låter bra. Banrecensioner blir ju lite missvisande tänker jag? För mig är den delen allt från rekommendationer av banor till tips om nuvarande skick osv.
Skriv svar